Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen: FPS shooters, diablo IV, City builders, Anno games en andere games in dit genre zoals Civ6 en tycoons
Normaal PC gebruik, beetje foto editen maar heb geen fancy skills.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max maar alles minder is mooi meegenomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor heb ik al, Alienware AW3821DW.
Case gaat misschien wel of misschien niet mee, hangt beetje af of de spullen boel die ik nu heb in mijn oudere case passen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben aan het kijken naar AMD CPU en GPU, altijd goede ervaring mee gehad
Update: misschien toch een GTX4070 overwegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hecht wel waarde aan een stil systeem, verder geen OC praktijken oid.
Ga je overklokken?
Zie hierboven
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er een beetje uit mbt wat wel en niet momenteel de juiste configs zijn. Ik heb de best buy guides gebruikt, reddit, youtube en uiteraard dit forum.
Ik ben benieuwt of wat ik uitgezocht heb een beetje hout snijd of dat ik er een zooitje van gemaakt heb.
PC moet ook wel beetje toekomst bestendig zijn en aantal jaren mee kunnen. Huidige is nu 4 jaar oud ongeveer en dat vind ik wel een mooie termijn.
Gamen: FPS shooters, diablo IV, City builders, Anno games en andere games in dit genre zoals Civ6 en tycoons
Normaal PC gebruik, beetje foto editen maar heb geen fancy skills.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 max maar alles minder is mooi meegenomen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor heb ik al, Alienware AW3821DW.
Case gaat misschien wel of misschien niet mee, hangt beetje af of de spullen boel die ik nu heb in mijn oudere case passen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben aan het kijken naar AMD CPU en GPU, altijd goede ervaring mee gehad
Update: misschien toch een GTX4070 overwegen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hecht wel waarde aan een stil systeem, verder geen OC praktijken oid.
Ga je overklokken?
Zie hierboven
Wat verwacht je van ons?
Ik ben er een beetje uit mbt wat wel en niet momenteel de juiste configs zijn. Ik heb de best buy guides gebruikt, reddit, youtube en uiteraard dit forum.
Ik ben benieuwt of wat ik uitgezocht heb een beetje hout snijd of dat ik er een zooitje van gemaakt heb.
PC moet ook wel beetje toekomst bestendig zijn en aantal jaren mee kunnen. Huidige is nu 4 jaar oud ongeveer en dat vind ik wel een mooie termijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 230,60 | € 230,60 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M PG Riptide | € 175,96 | € 175,96 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 6800 | € 529,- | € 529,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 601 (Zwart) | € 130,69 | € 130,69 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition Rev. B | € 62,80 | € 62,80 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 111,90 | € 111,90 |
| 1 | Voedingen | ASUS ROG Strix 550W Gold | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 101,58 | € 101,58 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.432,48 | ||