Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen1805
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-06 17:53
Goededag,

Ik wil graag advies wat de beste keuze is van de bovenstaande telefoons.
Heb veel reviews gelezen en filmpjes bekeken over deze smartphones maar twijfel nog steeds tussen deze 3.
Momenteel heb ik een s10e en deze is aan vervanging toe.

Budget is max 600 euro
Los toestel (geen abonnement)
Niet al te groot formaat
Goed en lang update beleid
Draadloos laden
Nfc

Graag hoor ik u menig

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 10:52
Volgens mij zijn het alle 3 prima telefoons. Dan is het vooral aan jezelf om te bepalen welke zaken je het belangrijkste vindt en dan bekijken welke telefoon dit het beste doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toestellen krijgen update ingaande op de dag van release en dan over een X periode. Bij Samsung en google is dat minimaal 5 jaar momenteel waarbij Samsung op de S serie vaak verrast met een jaartje extra t.o.v. wat ze oorspronkelijk belooft hebben.
Voor compacte telefoons kun je het beste filteren in de Pricewatch op formaten.
categorie: Smartphones

Wil je compact kun je ook naar de Samsung S22 kijken binnen je budget. Met 6.1 inch scherm is die kleiner dan de S21 FE die je noemt. uitvoering: Samsung Galaxy S22 128GB Zwart
De Pixels die je noemt zijn ook goed waarbij de 7 wel sneller is dan de 7a in allerlei functies door aparte coprocessors voor bijvoorbeeld de fotoverwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tervueren
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 06-07 19:38
Zag laatst dat de S22 nu ook al gezakt was tot 549,-.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Tervueren schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:42:
Zag laatst dat de S22 nu ook al gezakt was tot 549,-.....
De S22 en in iets mindere mate ook de S21FE is wel vooral geschikt voor licht gebruik of voor mensen die het niet erg vinden iedere dag meerdere keren op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen1805
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-06 17:53
Bedankt voor de reacties.
Waarom moet je de s21fe vaker opladen dan de pixel?
Mijn gevoel gaat tot nu toe naar de s21fe maar ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar de pixel. De pixel 7 met 100 cashback is wel aantrekkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
jeroen1805 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 21:13:
Bedankt voor de reacties.
Waarom moet je de s21fe vaker opladen dan de pixel?
De S21 FE verbruikt meer batterij bij hetzelfde gebruik.

Volgens Tweakers:

Google Pixel 7:
Browsetest wifi: 13u54m
Browsetest 4G: 11u12m
Videotest: 22u36m

Samsung Galaxy S21 FE:
Browsetest wifi: 10u26m
Browsetest 4G: 9u53m
Videotest: 16u58m

Google Pixel 7a:
Browsetest wifi: 13u12m
Browsetest 4G: 11u7m
Videotest: 22u38m

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiwreK
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-08-2023
Dag allen, zojuist een Pixel 7a besteld na goed vergelijken en overwegen. Ook meteen hoesje, etc. Maar als laatste wilde ik een Brodit-houder voor deze telefoon bestellen, en ik zie deze telefoon er nog niet tussen staan bij Brodit. Wat voor houders gebruiken jullie? Ik vind Brodit toch wel erg fijn, omdat het op maat gemaakt is. Maar misschien werkt een verstelbare Brodit ook goed genoeg voor deze telefoon? Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NiwreK schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:55:
Dag allen, zojuist een Pixel 7a besteld na goed vergelijken en overwegen. Ook meteen hoesje, etc. Maar als laatste wilde ik een Brodit-houder voor deze telefoon bestellen, en ik zie deze telefoon er nog niet tussen staan bij Brodit. Wat voor houders gebruiken jullie? Ik vind Brodit toch wel erg fijn, omdat het op maat gemaakt is. Maar misschien werkt een verstelbare Brodit ook goed genoeg voor deze telefoon? Ervaringen?
Ik gebruik alleen maar verstelbare houders wanneer ik een houder gebruik, meestal op vakantie in huurauto's.
Grote voordeel is dat de telefoon dan ook met hoesje erin past, en ook een telefoon van een passagier erin past.
Op dit moment is dat er een van ugreen:
UGREEN Auto Telefoonhouder Air Vent Auto Telefoon Stand Zwaartekrach Compatibel met iPhone 14 Pro Max Mini 13 12 11 X Se 8 7 Galaxy S21 Ultra S20 Note20 Redmi Note 10 Pro. Aluminium (Grijs) https://amzn.eu/d/eM1OfbF
Pagina: 1