Libertel blokkeerd snel of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Graag wil ik jullie mening horen over het volgende.

Ik heb begin juli een nieuwe mobiele telefoon gekocht met libertel abbonement en heb libertel gemachtigt om mijn fracturen te machtigen. Op 27-07 kreeg ik mijn fractuur en op 20-08 kreeg ik de mededeling dat het afschrijven van mijn giro rekening mislukt was. Ik diende voor 27-08 de fractuur als nog te betalen anders werd ik gedeeltelijk geblokkeerd.

Normaal geen probleem alleen ik was op vakantie. Ik heb nu dus een gedeeltelijk geblokkeerd mobieltje (kan niet bellen, wel gebelt worden). En moet een boete betalen van 60piek :'(

Kan ik hier bezwaar tegen maken, tegen de deblokkeringskosten van 60,- gulden? Ik vind die 7 dagen wel erg kort om een rekening als nog te betalen als je er vanuit gaat dat het gewoon automatisch is gemachtigt en dat dat goed gaat.

Verwijderd

Unlocken en andere kaart erin

• Paul_
Op maandag 03 september 2001 13:07 schreef hades666 het volgende:
Unlocken en andere kaart erin
Dat bedoel ik niet...
Ik wil gewoon met nummer houden en m'n abbo ook...
Maar als ik Libertel opbel. Maak ik dan een kans om onder die deblokkeringskosten uit te komen?

Verwijderd

Wat een etters zeg! Bel ze op en vertel ze dat "JULLIE ZIJN ETTERS!"

Misschien werkt het ;)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zou in ieder geval wel netjes blijven.

Gewoon even bellen naar de klantenservice ofzo, lijkt mij dat wanneer je het verhaal uitlegt dat ze best wat voor je willen doen.

En anders iets van Ombudsman, Ook dat Nog, Kassa enz. >:)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 12:58 schreef Paul_ het volgende:
Ik heb begin juli een nieuwe mobiele telefoon gekocht met libertel abbonement en heb libertel gemachtigt om mijn fracturen te machtigen
Pijnlijk... al die fracturen.. :P

• Paul_
Op maandag 03 september 2001 15:07 schreef DaJaN het volgende:

[..]

Pijnlijk... al die fracturen.. :P
Niet alle :) Alleen de mijne...
Pagina: 1