Flitser of 'slimme camera' controle?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:37
Ik reed zojuist over de A59 Waalwijk richting Den Bosch en ter hoogte van afrit Drunen stond een camera gericht naar de voorkant van de auto's, deze stond op een 3-poot en had de vorm van een langwerpig blok. Volgens ANWB en diezelfde bronnen staat er een flitser, maar volgens Flitsservice niet. Opvallend was dat deze dus op de voorkant van de auto's was gericht en ik meen dat flitsen in Nederland over het algemeen van achter wordt gedaan, bijvoorbeeld zodat motorrijders ook worden geflitst want dan kan vanaf de voorkant niet.

Nou vroeg ik mij af, kan dit zo'n nieuwe slimme camera zijn welke telefoongebruik registreert? Hebben deze mogelijk ook een dubbelfunctie van zowel telefoongebruik als snelheid. En nee, voor degene die gaarne een snel oordeel klaar hebben; Mijn telefoons zaten gewoon in mijn broekzak.

Ik heb zitten googlen op mobiele flitsers en mobiele slimme camera's, maar ik kwam diverse verschillende foto's tegen. Goede zaak overigens als ze deze dingen ruim gaan inzetten.

Edit; Ik zie hem nu ook op flitsservice staan. Zal dan waarschijnlijk toch snelheid zijn. Had de hoop dat ik voor het eerst zo'n slimme camera had gezien. :o _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door TheBrut3 op 28-06-2023 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mc0jTNq1bo8vFCViCCE8AOrlxDE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hoWM21cPfN9nG4kqgEqHKGVd.png?f=fotoalbum_large

deze? ja is een gsm camera. en geen dubbel functie

The problem with communication is the illusion it has taken place.