Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claire28
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 28-06-2023
Hoi,

Ik heb gehoord en gelezen dat Anker een heel goed, betrouwbaar merk is voor Powerbanks.
Na wat research kom ik op onderstaande twee goede opties. Welke zouden jullie adviseren?

Anker Powercore 201000
https://www.amazon.nl/dp/...87102941_TE_SCE_dp_1?th=1

Anker Powercore 20000
https://www.coolblue.nl/p...power-delivery-zwart.html

Het is mij onduidelijk wat nu precies de grote verschillen zijn. De 20100 lijkt een ouder model, maar wel net iets meer MaH, dus vaker opladen? Echter, verschil tussen 20000 en 20100 is wellicht niet groot?
De 20000 heeft Quick Charge en Power Delivery als voordelen.

Mijn voornaamste wens van de powerbank is simpelweg het zo vaak mogelijk opladen van mijn Iphone 12 mini. Welke kan ik dan het beste kopen?

Ik ben een leek als het gaat om deze technologie, dus kan jullie hulp goed gebruiken. Alvast dank! :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

Ik denk dat het niet veel uitmaakt. En d20 of 21 ga je waarschijnlijk ook niet merken (5%)
Ik heb een paar Anker powerbanks en laders en ben erg tevreden over allen.
Beste prijs.kwaliteit die er is naar mijn mening.
Voor vliegen geldt de grens van 27 dacht ik dus daar zitten beiden onder
edit; zelf zou ik dus de goedkoopste kiezen ;-) of deze maar die is wel erg duur (maar kan mijn surface opladen) https://www.amazon.nl/pow...XHR6BG/ref=dp_ob_title_ce

[ Voor 28% gewijzigd door franssie op 28-06-2023 00:13 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMacaroni
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:04

ElMacaroni

Laat de zon maar komen!

Als je even zoekt op de Ankerstore zie je die Anker Powercore 20000 voor een scherpe prijs.

SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:49
De 20.000 uiteraard. De 20100 heeft nog Micro usb.... dat die nog verkocht wordt haha.

Die 100mah ga je in de praktijk nooit merken. Quickcharge en een fatsoenlijke kabel wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claire28
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 28-06-2023
Super, hier heb ik wat aan. Dankjewel allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

Claire28 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 16:31:
Super, hier heb ik wat aan. Dankjewel allemaal!
laat maar weten welke je gaat kiezen, dan kan er nog een final check plaatsvinden wellicht. Apple apparatuur heeft weer wat andere opties nodig dan Android bij de powerbanks voor zover ik weet (ik dacht een ander snellaad protocol).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1