De afgelopen week zijn bij ons kozijnen geplaatst. Ter afwerking zijn er boven de kozijnen hoeklijnen geplaatst. Hier ben ik helaas niet tevreden over. Punten die ik opmerk:
Nou begrijp ik zijn punt, maar ik vind dit gewoon niet netjes in het aanzicht. Ik ben geen expert, maar naar mijn mening had dit voorkomen kunnen worden door:
Nou hoor ik van mijn wederhelft dat ik wel heel erg precies ben, en dat we van een bestaand huis niet kunnen verwachten dat alles perfect is. Ik sta hier open voor, toch twijfel ik erg om de tweede factuur over te maken en ik ben daarom erg benieuwd hoe jullie hier in staan.
Zie onderstaande foto's ter verduidelijking. Zie vooral de laatste foto's de vergelijking met hoeklijn links (tevreden) en rechts (ontevreden).
Tot slot ter info: Een paar huizen verderop zijn de hoeklijnen wel netjes afgewerkt. Het kan dus blijkbaar wel.
Alvast bedankt voor jullie mening!
:strip_exif()/f/image/kjIUjGR4ktCd4dprJJy4zyHI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7CHuOPuY77ggyKRreqEIl7ty.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eOkj0PbshZxZlUHAlnOiMg1S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/awmuOYU7NoXAvWTAaiUVcZnA.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenstaande foto zie het kozijn links hoe ik de oplevering verwacht. Rechts hoe ik het niet verwacht.
- Sommige hoeklijnen hebben geen 90 graden hoek
- Vrijwel alle hoeklijnen (1 uitzondering) vallen te ver over het kozijn heen waardoor er kieren ontstaan. Ze liggen niet op het kozijn maar ze hangen ervoor.
- De hoeklijnen zijn in veel gevallen breder dan de kozijnen.
Nou begrijp ik zijn punt, maar ik vind dit gewoon niet netjes in het aanzicht. Ik ben geen expert, maar naar mijn mening had dit voorkomen kunnen worden door:
- Bredere kozijnen te installeren
- De kozijnen meer naar buiten te plaatsen
- Het beton in te korten
Nou hoor ik van mijn wederhelft dat ik wel heel erg precies ben, en dat we van een bestaand huis niet kunnen verwachten dat alles perfect is. Ik sta hier open voor, toch twijfel ik erg om de tweede factuur over te maken en ik ben daarom erg benieuwd hoe jullie hier in staan.
Zie onderstaande foto's ter verduidelijking. Zie vooral de laatste foto's de vergelijking met hoeklijn links (tevreden) en rechts (ontevreden).
Tot slot ter info: Een paar huizen verderop zijn de hoeklijnen wel netjes afgewerkt. Het kan dus blijkbaar wel.
Alvast bedankt voor jullie mening!
:strip_exif()/f/image/kjIUjGR4ktCd4dprJJy4zyHI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7CHuOPuY77ggyKRreqEIl7ty.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eOkj0PbshZxZlUHAlnOiMg1S.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/awmuOYU7NoXAvWTAaiUVcZnA.jpg?f=fotoalbum_large)
Bovenstaande foto zie het kozijn links hoe ik de oplevering verwacht. Rechts hoe ik het niet verwacht.
[ Voor 14% gewijzigd door bram-dh op 27-06-2023 19:46 ]