Ik heb hier een AM4 boardje met een NVMe ssd waarop een wachtwoord zit, die ik niet weet. Als de NVMe drive in het moederbord zit krijg ik onderstaande schermen en kom ik onmogelijk in de bios. Ik heb de NVMe drive verwijderd, een sata ssd aangesloten en daar windows op geinstalleerd maar zodra de NVMe drive er weer in gaat blijf ik hangen op onderstaande schermen en kan ik niet de bios in of windows starten van die andere ssd. Hoe krijg ik die NVMe weer werkend? (alle data mag er af)
//Ik heb de nieuwste bios geflashed en kan nu wel de bios in nadat ik onderstaande schermen langs ben gegaan. Windows start nu ook op, de NVMe is zichtbaar maar niet geinitialiseerd.
//Als ik het goed begrijp kan je een 'PSID Revert' doen maar dan moet die PSID code wel op het label van de SSD staan en dat staat die niet ;-(
:strip_exif()/f/image/cQVWzCs6ckkxqlDWy5hEAPlL.jpg?f=fotoalbum_large)
//Ik heb de nieuwste bios geflashed en kan nu wel de bios in nadat ik onderstaande schermen langs ben gegaan. Windows start nu ook op, de NVMe is zichtbaar maar niet geinitialiseerd.
//Als ik het goed begrijp kan je een 'PSID Revert' doen maar dan moet die PSID code wel op het label van de SSD staan en dat staat die niet ;-(
:strip_exif()/f/image/cQVWzCs6ckkxqlDWy5hEAPlL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/23aD0FFTR7mpjp3mgy8t9Zu9.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door ocdaan op 27-06-2023 21:21 ]