Inkoopactie Crystalfontz

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Contagion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:18
Ik wil vandaag 2 lcd displays bestellen bij CrystalFontz.com. Zij hebben naast hun serieel gestuurde lcd's ook nog een heel stel met standaard aansluiting die je zo aan je printerpoort kunt hangen, net als die van EIO.com. Ik vind alleen de CF webpage veel duidelijker en deze store lijkt me zelf ook betrouwbaarder dan die van eio

Mochten er nog meer gegadigden zijn, dan kun je een betelling plaatsen bij contagion@ision.nl. Ik wil er niet te veel in een keer kopen aangezien een vriend van mij ze uit de States mee gaat nemen naar NL en het zou niet handig zijn als hij invoerrechten moet gaan betalen.

Verder betaal ik de lcd's op voorhand, je kunt zelf uitrekenen wat ze in NLG zouden gaan kosten. De verzendkosten naar zijn USA adres en een paar pieken voor hem zelf als 'thanks' (beter dan $35 verzendkosten naar NL :)) delen we dan gewoon.

Ik woon in Enschede, je kunt daar dan je LCD ophalen of in het weekend in de provicie Utrecht. Opsturen kan natuurlijk ook, maar dan krijg je eerst bericht van mij hoeveel het display gaat kosten en stuur ik het schermpje pas op als ik het geld op mijn rekening heb.

Deze 'actie' geldt alleen vandaag omdat hij de 7de terug gaat naar NL naar alle verwachting en dus moet het een beetje snel gebeuren.

Dus; ik bestel en betaal, jij krijgt bericht als het allemaal binnen is. Verder wil ik de bestelling wel klein houden dus wees er snel bij.

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10
Ik wil der misschien wel een, en wel deze:

[img]"http://www.crystalfontz.com/products/2002a-wt/CFAH2002A-YMI_front.jpg"[/img]

Een vraagje, is deze serieel? Aan de achterkant te zien niet ;(
Want dat is wel een vereiste.

Anders neem ik deze:

[img]"http://www.crystalfontz.com/products/632/large_632_front.jpg"[/img]

Maar ik ga nog eerst ff het een en ander uitzoeken, en dan mail ik je wel :)

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Is het niet handig om eerst even de de Dollarkoers te vermelden ?

Op 3-9 is de Amerikaanse dollar Fl 2,4205 waard. (bron GWK.nl)

Als je een vaste waarde vaststeld aan de dollar, bijv Fl 2.45 (vind ik zelf redelijk), dan kunnen de meesten al wat gaan rekenen.

Phreak: de bovenste heeft een 16-pins aansluiting, daar kun je dus een parallelle-LCD van maken.

-

• the12be
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:38
ik heb je gemailt.

hoeveel denk je trouwens dat de verzendkosten worden.

• Daan
Contagion: You've got mail :)

• Cs_Alpha
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-07 11:00

Cs_Alpha

Dus...

Ik wil er dus ook wel een:

Afbeeldingslocatie: http://www.crystalfontz.com/products/2004a-color/CFAH2004A-YMC-JP_front.jpg

Ik heb al een mailtje naar je gestuurd... :)

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

Ehm... leef je nog? Ik heb nog geen reactie / bevestiging van je mogen ontvangen... even als Phreak...

Gaat het nog door? :?

Verwijderd

Heb je gemaild voor een blauwe backlit LCD:

CFAH1602B-TMC-JP
16x2 STN Blue Negative Transmissive White Edge LED Backlit LCD Module

http://www.crystalfontz.com/products/1602b-color/index.html

• Contagion
De bestelling is weg, reageren heeft nu geen zin meer.

Misschien (er kunnen problemen optreden bij de credit card transfer omdat niet de eigenaar van de CC in de states zit wat een verschillend bill to/ship to address oplevert) dat ik later deze maand een grotere inkoopactie doe.

Deze wilde ik even snel en de $7 dollar in USA verzendkosten tegen de $26 naar buitenland zijn dan mooi meegenomen nu.

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

En dat er met een grote zending via mail waarschijnlijk invoerrechten betaald moeten worden waar je ook niet vrolijk van wordt |:(

• Daan
Op dinsdag 04 september 2001 07:42 schreef Cs_Alpha het volgende:
En dat er met een grote zending via mail waarschijnlijk invoerrechten betaald moeten worden waar je ook niet vrolijk van wordt |:(
Mijn bestelling was te duur om mee te gaan...
Ook was betreffende LCD niet in stock en die zou pas rond 1 oktober binnen komen dus bestellen had al geen nut meer. Iig bedankt Contagion.

• zwahiel
  • Laatst online: 22-08 14:03

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

issie echt weg...

Kan ik nog bij bestellen... :(

Mijn hdd was broken down, zondag ... :(

Ikke ook een schermpie!

|:(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

Op dinsdag 04 september 2001 07:47 schreef Phreak het volgende:

[..]

Mijn bestelling was te duur om mee te gaan...
Ook was betreffende LCD niet in stock en die zou pas rond 1 oktober binnen komen dus bestellen had al geen nut meer. Iig bedankt Contagion.
Ik snap ff iets niet... wat die van jou duurder dan die van mij dan? :?

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

Ohwjah die waz serieel, das waar ook... :+

• Contagion
De LCD's zijn inmiddels binnen de States onderweg en zouden vandaag aan moeten komen. Als het goed gaat heb ik ze dan volgende week in NL. Natuurlijk houd ik de mensen die gereageerd hebben via mail op de hoogte.

• Cs_Alpha

Cs_Alpha

Dus...

Mooi man! :)
Ik hoor het wel..
Weet je al wat de kosten zijn? (jah ik ben ongeduldig) :9
Pagina: 1