Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Klopt als het goed is wel hoor. Ik heb ooit met een zelf gebouwd kabeltje een PS rumble controller aangesloten op de pc, via de printerpoort. Bij het opstarten trilde dat ding een paar seconden. Is geen probleem lijkt me.
Peace is not simply the absence of war.
Dat is geen probleem!
Dat gebeurd met mijn Logitech Force stuurtje USB ook. Gebeurt wanneer windows opstart en USB kalibreert (poorten afzoekt naar apparaten). Dan gaat mijn stuurtje ff draaien, maar bij jouw gaat je controller dus trillen.
Dat gebeurd met mijn Logitech Force stuurtje USB ook. Gebeurt wanneer windows opstart en USB kalibreert (poorten afzoekt naar apparaten). Dan gaat mijn stuurtje ff draaien, maar bij jouw gaat je controller dus trillen.
|Specs|
draaienOp maandag 03 september 2001 12:37 schreef Korn21 het volgende:
Dat is geen probleem!
dat lijkt me wel tof
kun je zeggen dat je pc kan autorijden
Sterker nog .. Het stuurtje draaid helemaal naar links en vervolgens helemaal naar rechts en stopt dan weer in het midden.. Is gelijk goed gekalibreert.. (Alleen wat lastig waneer ik 'm ff in de hoek heb gezet, en er wat papieren opliggen... D'r is vaak wat naar beneden geflikkerd
)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
hmmm ok vind het toch vreemd
maar als jullie het zo zeggen zal het wel zo zijn.
Het enige wat ik dan vreemd vind is dat hij het niet altijd doet
en het is wel irritant dat hij trilt want je schrikt je de @#$%%$Y&^
vooral als me pa een x achter de comp zit omdat hij ff zijn meel moet nakijken
maar als jullie het zo zeggen zal het wel zo zijn.
Het enige wat ik dan vreemd vind is dat hij het niet altijd doet
en het is wel irritant dat hij trilt want je schrikt je de @#$%%$Y&^
vooral als me pa een x achter de comp zit omdat hij ff zijn meel moet nakijken
Ik heb ook de Logitech Wingman Rumblepad en ik heb dit dus echt nog nooit gehad! Heb je niet toevallig ergens in je opstartmenu iets aangegeven dat ie eerst iets van een test moet uitvoeren ofzo?Op maandag 03 september 2001 12:34 schreef komaki het volgende:
eey
nou dat is het probleem dus.
Als je de computer aan zet gaat soms de wingman als een gek trillen. Dit duurt dan een paar seconden en daarna houdt het op
Ik heb:
PIII 500Mhz (kweenie precies welk moederbord)
256 MB RAM
30gig baracuda 2
13gig Maxtor
Geforce 2 GTS 64MbDDRRAM
en dus een Logitech WingMan RumblePad(USB)
heeft iemand dit probleem ook (gehad)
Kijk anders ff bij start -> uitvoeren -> MSCONFIG -> tabblad opstarten . Misschien dat hier ergens iets staat van je Rumblepad dat ervoor zorgt dat ie gaat trillen bij het opstarten.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
hmm ik vind het ook wel vreemd. Het is nl. best wel irritant en lastig.Op dinsdag 04 september 2001 12:00 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
Ik heb ook de Logitech Wingman Rumblepad en ik heb dit dus echt nog nooit gehad! Heb je niet toevallig ergens in je opstartmenu iets aangegeven dat ie eerst iets van een test moet uitvoeren ofzo?
Kijk anders ff bij start -> uitvoeren -> MSCONFIG -> tabblad opstarten . Misschien dat hier ergens iets staat van je Rumblepad dat ervoor zorgt dat ie gaat trillen bij het opstarten.
je schrikt je helemaal de @#%^%&
Maar denk niet dat het in windows zit want het gebeurd zo gauw als ik de "aan"knop van de computer indruk.
Misschien dat het in de bios zit ofzo
Ik weet niet of het iets in het BIOS is. Ik denk dat het misschien net zoiets is als met een scanner. Als je je PC aanzet en je hebt een USB scanner dan gaan die dingen toch ook ff op en neer ofzo 
Vind het alleen wel typisch dat ik er bij mij thuis geen last van heb... Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je je te pleurus schrikt. Ik vergeet wel eens dat ik een rumblepad heb als ik ga Tony Hawk'en en dan gaat dat ding ook opeens over mijn bureau stuiteren
Vind het alleen wel typisch dat ik er bij mij thuis geen last van heb... Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je je te pleurus schrikt. Ik vergeet wel eens dat ik een rumblepad heb als ik ga Tony Hawk'en en dan gaat dat ding ook opeens over mijn bureau stuiteren
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Pagina: 1