Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knobby
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 20:09
De vakantie komt er weer aan dus lange autoritten met GPS, maps en spotify (lokale data dat wel) tegelijk. Mijn huidige telefoon, Samsung Galaxy S21, is de eerste die ik heb zonder 3,5mm jack. In het dagelijks gebruik geen probleem en in de auto heb ik een verloopje naar 3,5mm jack.

Maar op vakantie moet ik toch echt tegelijk kunnen laden én de audio aangesloten hebben.
Ik weet dat ze bestaan, een USB-C adapter met jack EN laadpoort, maar een geschikte vinden dat is nog niet zo eenvoudig. Te beginnen bij de zoekterm. Usb-c (audio) splitter? Dan krijg ik vaak splitters met óf 2x jack, óf 2x usb-c.

En vind je er dan één met beide, zijn er steevast wel wat reviews die zeggen 'werkt niet met samsung' ofzo.

Kortom, wie heeft er tips voor zo'n adapter die gegarandeerd werkt met de S21? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Het antwoord op deze vraag weet ik niet, maar als alternatieve oplossing kun je een draadloze oplader gebruiken en dan je koptelefoon bedraad aangesloten. Dat is ook een oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 15:31
Knobby schreef op maandag 26 juni 2023 @ 18:53:
De vakantie komt er weer aan dus lange autoritten met GPS, maps en spotify (lokale data dat wel) tegelijk. Mijn huidige telefoon, Samsung Galaxy S21, is de eerste die ik heb zonder 3,5mm jack. In het dagelijks gebruik geen probleem en in de auto heb ik een verloopje naar 3,5mm jack.

Maar op vakantie moet ik toch echt tegelijk kunnen laden én de audio aangesloten hebben.
Ik weet dat ze bestaan, een USB-C adapter met jack EN laadpoort, maar een geschikte vinden dat is nog niet zo eenvoudig. Te beginnen bij de zoekterm. Usb-c (audio) splitter? Dan krijg ik vaak splitters met óf 2x jack, óf 2x usb-c.

En vind je er dan één met beide, zijn er steevast wel wat reviews die zeggen 'werkt niet met samsung' ofzo.

Kortom, wie heeft er tips voor zo'n adapter die gegarandeerd werkt met de S21? Bedankt!
https://www.gsmpunt.nl/ka...186w0REAQYAiABEgLt7fD_BwE

De zoekterm was "3.5mm en laden splitter"

Geen idee of deze werkt, eventueel kun je kijken of Action ze nog heeft (ik kocht ze begin dit jaar voor 2.99 voor mijn S22U, maar beschikbaarheid ervan is een gok)

Al denk ik dat Ugreen meer betrouwbaar is dan de Action.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knobby
Mizgala28 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 20:32:
[...]

https://www.gsmpunt.nl/ka...186w0REAQYAiABEgLt7fD_BwE

De zoekterm was "3.5mm en laden splitter"

Geen idee of deze werkt, eventueel kun je kijken of Action ze nog heeft (ik kocht ze begin dit jaar voor 2.99 voor mijn S22U, maar beschikbaarheid ervan is een gok)

Al denk ik dat Ugreen meer betrouwbaar is dan de Action.
Dank, ik heb niet exact deze gekocht, maar degene die ik heb staat expliciet bij dat het werkt met de S-serie, dus dat zal wel goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 12:15
Knobby schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 18:35:
[...]

Dank, ik heb niet exact deze gekocht, maar degene die ik heb staat expliciet bij dat het werkt met de S-serie, dus dat zal wel goed komen!
Laat het alsjeblieft maar weten welke het exact geworden is en of het werkt naar verwachtingen voor een volgendedie hier ook naar zoekt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knobby
Ik heb deze gekocht. Nog niet in de auto gebruikt want voor werk reis ik met de trein, maar thuis aan mn stereo en een lader doet hij het prima!

https://www.gsmpunt.nl/ka...-mm-jack-audio-en-adapter
Pagina: 1