Toon posts:

wap..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik wap met me dutchtone 180 abbo.. gaat er helemaal niks van me beltegoed af.. hoe komt dit?? krijg ik hier een andere factuur voor ofzo???

alvast bedankt..

Mzzls }:O

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:50
Misschien zijn ze niet al te snel...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:39

DataCopy

Dum vita est spes est

Op maandag 03 september 2001 12:27 schreef de_koeievanger het volgende:
als ik wap met me dutchtone 180 abbo.. gaat er helemaal niks van me beltegoed af.. hoe komt dit?? krijg ik hier een andere factuur voor ofzo???

alvast bedankt..

Mzzls }:O
OK, i'm confused..... dutchtone 180 abbo (as in abbonnement?) Hoezo beltegoed? AAaaaaahhhhhh |:(
please explain........

Als het gewoon een abbonnement is hoef jij je geen zorgen te maken, dan verschijnt het gewoon lekker op de rekening.... waarschijnlijk onder het kopje data ofzo...

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 12:48 schreef DataCopy het volgende:

[..]

OK, i'm confused..... dutchtone 180 abbo (as in abbonnement?) Hoezo beltegoed? AAaaaaahhhhhh |:(
please explain........

Als het gewoon een abbonnement is hoef jij je geen zorgen te maken, dan verschijnt het gewoon lekker op de rekening.... waarschijnlijk onder het kopje data ofzo...
Dutchtone = de enige aanbieder die werkt met beltegoed met een abbo... dus je betaald 45 piek in de maand en dan krijg je als et ware 45 piek beltegoed... (als je eroverheen gaat komt er gewoon een extra factuur).. dus eigenlijk etzelfee als met een prepaid, alleen dan met de kosten (als je beld) van een abbo..

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 13:14
Op maandag 03 september 2001 12:52 schreef de_koeievanger het volgende:

[..]

Dutchtone = de enige aanbieder die werkt met beltegoed met een abbo... dus je betaald 45 piek in de maand en dan krijg je als et ware 45 piek beltegoed... (als je eroverheen gaat komt er gewoon een extra factuur).. dus eigenlijk etzelfee als met een prepaid, alleen dan met de kosten (als je beld) van een abbo..
Ik d8 dat er heele vage regels aan die gratis belminuten gebonden waren.... Zou de kleine lettertjes nog maar eens napluizen :Y)

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:39

DataCopy

Dum vita est spes est

Op maandag 03 september 2001 12:52 schreef de_koeievanger het volgende:

[..]

ahah ok, dus gewoon een 45 gulden abonnement zonder belminuten, maar die belminuten uitgedrukt in geld.... (waarom allemaal zo makkelijk als het moeilijk kan :? )

Dan ga d'r maar vanuit dat die WAP (dus data) en waarschijnlijk ook SMS'jes niet binnen die 45 piek zullen vallen en dat je daar nog een aparte rekening van krijgt.....
Toch de voorwaarden nog maar even bekijken.....

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• nicknicknick
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08-2022
Ondersteunt Dutchtone Wap dan?
Kan iemand misschien ff de instellingen (of een link naar de instellingen) kunnen plaatsen?
Mijn collega heeft namelijk Dutchtone, maar ik kon nergens (op www.dutchtone.nl) de instellingen voor Wap vinden...

update:
Ik heb het al gevonden :)
En wel hier.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 16:19 schreef DataCopy het volgende:

[..]

ahah ok, dus gewoon een 45 gulden abonnement zonder belminuten, maar die belminuten uitgedrukt in geld.... (waarom allemaal zo makkelijk als het moeilijk kan :? )

Dan ga d'r maar vanuit dat die WAP (dus data) en waarschijnlijk ook SMS'jes niet binnen die 45 piek zullen vallen en dat je daar nog een aparte rekening van krijgt.....
Toch de voorwaarden nog maar even bekijken.....
Valt allemaal binnen de belbundel. Maar die rekening info lijn is een beetje traag en werkt maar half. Gaat gewoon kwartje per minuut van je belbundel af voor wappen, en 50 cent per sms'je. Je krijgt daar geen aparte rekening voor.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 18:58 schreef tjetta het volgende:

[..]

Valt allemaal binnen de belbundel. Maar die rekening info lijn is een beetje traag en werkt maar half. Gaat gewoon kwartje per minuut van je belbundel af voor wappen, en 50 cent per sms'je. Je krijgt daar geen aparte rekening voor.
Bij mij is de rekening infolijn altijd maar 2 of 3 uur achter,
dus heel erg traag is het niet,
en hij werkt altijd perfect, en niet half.

Verwijderd

Topicstarter
hmmmm.. hij zou dan idd. wel traag zijn.. heb ik trouwens nog een vraag voor diegene die et ook gebruiken...

als ik aan et einde van de maand nog gekld over heb.. komt et er dan in de volgende maand erbij??? volhgens mij namelijk wel..

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 21:44 schreef de_koeievanger het volgende:
hmmmm.. hij zou dan idd. wel traag zijn.. heb ik trouwens nog een vraag voor diegene die et ook gebruiken...

als ik aan et einde van de maand nog gekld over heb.. komt et er dan in de volgende maand erbij??? volhgens mij namelijk wel..
Jep. Gaat mee naar de volgende maand.
Pagina: 1