NAD C-350 met verstoring in kanaal

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:34

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Topicstarter
Hoi,

Sinds een poos kampt mijn NAD C-350 met een verstoring in het rechterkanaal. Dit doet zich voor op alle uitgangen. De luidsprekers en andere componenten heb ik redelijk uit kunnen sluiten; het defect lijkt zich puur in de versterker te zitten.

Heeft iemand ervaring met het (laten) herstellen hier van? Ik ben niet bang voor elektronica maar een soldeerbout hanteer ik liever niet. Is het de moeite waard deze unit af te leveren bij iemand die dit wél kan?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wat is het jou waard als de versterker weer werkt?

De reparatie zal in onderdelen tussen de € 5 en 50 kosten, afhankelijk van of je alleen het defecte onderdeel vervangt of ook de andere verouderende onderdelen meeneemt. Als je zelf wilt solderen zou ik het doen, anders niet. Een reparateur is al gauw een uur kwijt en zijn tarief is wat het (te) duur maakt.

Op Marktplaats wordt goed geboden op versterkers met kleine defecten, naar ik vermoed door hobbyisten die een dergelijk apparaat graag repareren. Je zou hem daar eens op kunnen plaatsen en kijken wat je ervoor vangt.

[ Voor 19% gewijzigd door TBTL op 26-06-2023 19:42 ]