Prijsalert incusief verzendkosten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aspharon
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-08 20:21
Hallo allen,

is het mogelijk om een pricealert in te stellen inclusief verzendkosten? Ik heb een prijsalert ingesteld voor de Samsung 980 1TB. Ik kreeg laatst een mailtje dat "Samsung 980 1TB beschikbaar [is] voor € 53,00", maar als ik vervolgens ga kijken is deze prijs alleen bij een webshop die er nog 6 euro verzendkosten bovenop doet, en geen fysieke locatie heeft. Deze verzendkosten zitten dus altijd bij de prijs, dus dan is de prijs van 53 euro een beetje zinloos.

Ik zie bij het instellen van een prijsalert meerdere opties, zoals het uitsluiten van bepaalde winkels, of alleen prijsalerts geven wanneer een product leverbaar is binnen 5 dagen, maar geen optie om de verzendkosten mee te rekenen. Mis ik iets, of bestaat deze optie niet?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Aspharon Voor zover ik weet bestaat deze optie inderdaad niet. Of dit bewust is gedaan, weet ik niet. Maar dat kunnen mijn collega's bij Mooie Features vast wel vertellen en anders of ze dit een goed idee vinden. Dus ik verplaats dit topic daarnaartoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspharon
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 30-08 20:21
@Glaanie Ah top, als deze optie inderdaad niet bestond was ik ook al van plan een nieuwe post hier in Mooie Features te plaatsen, maar zo te zien is dat niet meer nodig :)