Vraag
Alle reacties
Beetje afhankelijk van hoe diep.
Maar zet er een betonboor in, kijk of je er mooie gaten voor nieuwe pluggen in krijgt
Maar zet er een betonboor in, kijk of je er mooie gaten voor nieuwe pluggen in krijgt
The problem with communication is the illusion it has taken place.
4 gaatjes boren, Fischer Ankerstang RVS a4 RGM M12 x 160mm en het kan weer jaren mee!jack zomer schreef op zondag 25 juni 2023 @ 20:52:
Beetje afhankelijk van hoe diep.
SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375
Denk je dat zoiets is gebruikt?ElMacaroni schreef op zondag 25 juni 2023 @ 20:57:
[...]
4 gaatjes boren, Fischer Ankerstang RVS a4 RGM M12 x 160mm en het kan weer jaren mee!
Werkt dit beter dan keilbouten?
Jullie denken niet dat er een metalen plaat onder de toplaag zit?
Ik gok van niet, anders hadden daar geen metalen revetten gezeten.
Overigens denk ik niet dat er een parasol op heeft gestaan. Verwacht eerder iets van een wasmolen standaard.
Overigens denk ik niet dat er een parasol op heeft gestaan. Verwacht eerder iets van een wasmolen standaard.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Keilbouten willen nog wel eens gaan roesten / oxideren en uitzetten waardoor er schade zou kunnen ontstaan. Zou ik niet voor kiezen.NEOeo schreef op zondag 25 juni 2023 @ 21:20:
[...]
Denk je dat zoiets is gebruikt?
Werkt dit beter dan keilbouten?
Jullie denken niet dat er een metalen plaat onder de toplaag zit?
Hoe werkt zo’n ankerstang? Is dat gewoon een kwestie van een gat boren (hoe diep?) en ankerstang er in, aandraaien en klaar?
Gaatje boren, opruwen, stofvrij maken, chemische mortel of mortyelpatroon erin, anker (of op maat gezaagde draadstang) erin.NEOeo schreef op zondag 25 juni 2023 @ 21:50:
Hoe werkt zo’n ankerstang? Is dat gewoon een kwestie van een gat boren (hoe diep?) en ankerstang er in, aandraaien en klaar?
Zie handleiding: YouTube: FIS V, de veelzijdige injectiemortel voor verankeringen in gescheurd...
[ Voor 16% gewijzigd door ElMacaroni op 25-06-2023 22:16 ]
SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375
Daar heeft de vlaggenmast op gestaan waarschijnlijk of een oude antennepaal.. bij die 2 punten zit het scharnierpunt en de 3e is om te verankeren. De mast moet namelijk af en toe plat ivm groene aanslag.
Pagina: 1