Ervaring met Beeper?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Vroeger altijd met veel plezier Trillian gebruikt en op mijn zoektocht naar een hedendaags alternatief Beeper tegengekomen.
Ik kan er niet veel over vinden maar zijn er hier ervaringen met Beeper?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3icSH8r4Ol_Vdkob8mlggtDKMG0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VhJ6nDeMWIXbk4B2kRhbH61v.png?f=fotoalbum_large

Ik wil graag wat uitproberen maar als ze nog vrijwel niets over te vinden is ben ik altijd wat voorzichtig.

-----------------------------

Edit: inmiddels al een tijdje in gebruik en het bevalt best aardig.
Natuurlijk niet alle functies die de losse apps hebben maar voor het gewoon versturen van berichten voldoet het gewoon goed.
En het is nog een programma in ontwikkeling door een erg actief team dus de vooruitzichten zijn wat mij betreft ook goed.

Mocht iemand een invite willen dan kan je deze gebruiken.
Dagelijks is de invite 5x te gebruiken dus mocht ie het niet doen dan een dag laten nog eens proberen.
Succes en have fun.

[ Voor 28% gewijzigd door Ad de Jong op 15-11-2023 09:58 . Reden: Invite met bijbehorende info toegevoegd. ]

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Beeper is een gehoste Matrix met een heleboel eigen ontwikkelde bridges, maar daarmee minder vergelijkbaar met een Trillian, want alles gebeurt op de server en de Beeper app is gewoon een client voor die dienst.

Beeper is wel een mooi idee, maar je kunt bijv. nog maar één account per app toevoegen, dus één WhatsApp, één FB Messenger, één Slack etc. Daarnaast zitten ze nog in beta, bij mij duurde het een dikke 3 maanden voordat ik toegang kreeg.

In de tussentijd zou je eens kunnen kijken naar Franz, Rambox, Station, of de andere alternatieven die er zijn. Die draaien het allemaal lokaal op je PC, een beetje zoals een browser met allemaal tabs open, maar dan met nette afhandeling van notificaties e.d.
Het nadeel van al die apps is dat ze wel op Electron draaien, dus er is flink wat overhead. Het is in feite gewoon een browser per app die je toevoegt, dus zwaarder dan een Chrome installatie zonder plug-ins met dezelfde apps als tabs erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik moet zeggen dat het inderdaad nog niet af is maar ik gebruik het ondertussen steeds vaker.
Het enige wat mij nu nog het meest tegenhoud is dat de mappen structuur zoals mogelijk is in Telegram nog niet ondersteund wordt.
Te vergelijken met een forum structuur dus, nu krijg je alles onder elkaar wat totaal niet overzichtelijk is.
Reageren met je ook echt dmv "reply" doen anders komt het (als je in de Telgram app kijkt) misschien in een heel andere groep terecht.
Voor de rest heeft het echt wel potentie.
Neem je de browser versie heb je daar de mogelijkheid tot custom themes al werken ze hier niet echt goed op het moment. Ik blijf maar in de donkere themes hangen terwijl ik de voorkeur voor lichter heb.
Misschien heeft dit ook te maken met het feit dat ik alles met een Chromebook doe.

In ieder geval leuk om er mee te spelen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Mochten er liefhebbers zijn die Beeper willen proberen maar niet in de wachtrij willen staan.
Als het goed is heb ik nog wat invites.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:44
Ad de Jong schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:33:
Mochten er liefhebbers zijn die Beeper willen proberen maar niet in de wachtrij willen staan.
Als het goed is heb ik nog wat invites.
Heb je toevallig nog invites? Ben heel erg benieuwd naar deze app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
Voor wie ook de invite willen gebruiken.
Dagelijks 5x te gebruiken dus als ie niet werkt dan even een dag later nog maar eens proberen.

Edit: starttopic maar even aangepast en de invite daarin geplaatst.

[ Voor 16% gewijzigd door Ad de Jong op 15-11-2023 09:59 ]

Mijn profiel op Discogs

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-09 13:31
Ad de Jong schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:45:
Voor wie ook de invite willen gebruiken.
Dagelijks 5x te gebruiken dus als ie niet werkt dan even een dag later nog maar eens proberen.

Edit: starttopic maar even aangepast en de invite daarin geplaatst.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:22
Zijn er ondertussen meer ervaringen van deze app. Het ziet er best interessant uit.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Pagina: 1