Vroeger altijd met veel plezier Trillian gebruikt en op mijn zoektocht naar een hedendaags alternatief Beeper tegengekomen.
Ik kan er niet veel over vinden maar zijn er hier ervaringen met Beeper?
/f/image/VhJ6nDeMWIXbk4B2kRhbH61v.png?f=fotoalbum_large)
Ik wil graag wat uitproberen maar als ze nog vrijwel niets over te vinden is ben ik altijd wat voorzichtig.
-----------------------------
Edit: inmiddels al een tijdje in gebruik en het bevalt best aardig.
Natuurlijk niet alle functies die de losse apps hebben maar voor het gewoon versturen van berichten voldoet het gewoon goed.
En het is nog een programma in ontwikkeling door een erg actief team dus de vooruitzichten zijn wat mij betreft ook goed.
Mocht iemand een invite willen dan kan je deze gebruiken.
Dagelijks is de invite 5x te gebruiken dus mocht ie het niet doen dan een dag laten nog eens proberen.
Succes en have fun.
Ik kan er niet veel over vinden maar zijn er hier ervaringen met Beeper?
/f/image/VhJ6nDeMWIXbk4B2kRhbH61v.png?f=fotoalbum_large)
Ik wil graag wat uitproberen maar als ze nog vrijwel niets over te vinden is ben ik altijd wat voorzichtig.
-----------------------------
Edit: inmiddels al een tijdje in gebruik en het bevalt best aardig.
Natuurlijk niet alle functies die de losse apps hebben maar voor het gewoon versturen van berichten voldoet het gewoon goed.
En het is nog een programma in ontwikkeling door een erg actief team dus de vooruitzichten zijn wat mij betreft ook goed.
Mocht iemand een invite willen dan kan je deze gebruiken.
Dagelijks is de invite 5x te gebruiken dus mocht ie het niet doen dan een dag laten nog eens proberen.
Succes en have fun.
[ Voor 28% gewijzigd door Ad de Jong op 15-11-2023 09:58 . Reden: Invite met bijbehorende info toegevoegd. ]