Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pazzje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-06 00:28
Ik heb sinds een tijdje een leuke setup die nu niet meer doet wat hij met doen...
Ik heb namelijk een Google Nest Hub gekoppeld aan een bluetooth ontvanger...Deze ontvanger schakelt een
versterker met bijbehorende speakers aan..Dit doet ie alleen als er daadwerkelijk een audio-signaal wordt ontvangen...de rest van de tijd staat de versterker uit ook al is de Google Nest Hub gekoppeld met de ontvanger...Dit werkte tot een maand of 3 geleden perfect daar de Google Assist Voice en alarmen en meldingen altijd via de hub werden afgespeeld en spotify muziek, youtube muziek ed over de bluetooth verbinding. Echter sinds enige tijd wordt voor alle audio de bluetooth verbinding gebruikt...Dus als ik vraag hoe laat het is gaat dit tegenwoordig ook over bluetooth..met als gevolg dat de externe versterker inschakelt...google verteld hoe laat het is...en dan de versterker na een minuut of wat weer uitschakelt.
Dit wil ik niet en het heeft in het verleden ook zo niet gewerkt...

Ik heb het ´hele´ internet doorgespit maar kom geen oplossing tegen...Sterker nog...het lijkt wel of ik de enige ben met dit probleem...Zelfs op de Google-site staat dat alle meldingen, alarmen enz lokaal via de hub worden afgespeeld zelfs al heb je een bluetooth-koppeling. (Nu kan het natuurlijk zijn dat deze info nog niet is upgedate)

Ik heb de nest hub al gereset naar fabrieksinstellingen en updates uitgezet maar het probleem blijft..
Ook in de google home app kom ik geen instelling tegen om er weer voor te zorgen dat alle meldingen weer lokaal gaan...

Wie herkend dit en weet raad?

• frankmunneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 14:49
Zelfde probleem hier helaas geen oplossing