Ik krijg mijn videokaart niet op 1600x1200. Ik heb een 21" EIZO, en een TNT2, hij heeft al op 1600x1200 gedraaid, maar dat lag puur aan welke detonator Driver ik gebruikte. Ik heb nu zoveel drivers inmiddels verzameld, kan iemand mij hierin advies geven. Ik heb de juiste monitor ingesteld, voor de duidelijkheid. Wil graag advies
!
Gewoon de nieuwste Detonator driver, non-WHQL-certified. En voor de monitor is het vaak het beste om gewoon Plug & Play Monitor in te stellen. Windows vraagt dan namelijk aan de monitor wat hij kan, ipv dat hij het zich door die monitordriver de wet laat opleggen. Meestal ligt een begrenzing van de mogelijkheden namelijk aan de monitordriver, niet aan de videokaartdriver...Op maandag 03 september 2001 11:56 schreef the unknown het volgende:
Ik krijg mijn videokaart niet op 1600x1200. Ik heb een 21" EIZO, en een TNT2, hij heeft al op 1600x1200 gedraaid, maar dat lag puur aan welke detonator Driver ik gebruikte. Ik heb nu zoveel drivers inmiddels verzameld, kan iemand mij hierin advies geven. Ik heb de juiste monitor ingesteld, voor de duidelijkheid. Wil graag advies!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Bij mij werkt de 12.41 WHQL drivers het beste.
(Samsung syncmaster 900IFT op 1600*1200)
(Samsung syncmaster 900IFT op 1600*1200)
Iemand doodmaken met een blije mus.....