Vlak voor de vakantie leek het ons een goed idee om wat films mee te nemen op een Ext. harddrive, eenmaal ingeplugd bleek deze het niet meer te doen (inmiddels ook al de nodige jaren oud) en dacht ik dus slim te zijn door de laptop met het netwerk te verbinden en dan de films vanuit de PC over het netwerk (wifi) op de Laptop te zetten. Dit was dan ook gelukt..
Uiteindelijk de laptop niet gebruikt op vakantie en nu een tijd later wilde mijn vrouw de laptop opstarten en is deze voorzien van een wachtwoord?! Heb de meest toegankelijke al geprobeerd natuurlijk, zonder resultaat!
Kan ik ergens achterhalen wat ik destijds op mijn PC ingegeven heb, voor het verzenden van de bestanden?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PC Windows 11
Laptop Window 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Eigenlijk alles wat google vermeld: kijk in Gebruiker accounts / Webreferenties enz.
Iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?
Uiteindelijk de laptop niet gebruikt op vakantie en nu een tijd later wilde mijn vrouw de laptop opstarten en is deze voorzien van een wachtwoord?! Heb de meest toegankelijke al geprobeerd natuurlijk, zonder resultaat!
Kan ik ergens achterhalen wat ik destijds op mijn PC ingegeven heb, voor het verzenden van de bestanden?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PC Windows 11
Laptop Window 10
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Eigenlijk alles wat google vermeld: kijk in Gebruiker accounts / Webreferenties enz.
Iemand een idee wat ik nog meer kan proberen?
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..