Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 23:05
Ik heb een Galaxy Watch 4. Momenteel heb ik een fantastische watch face ('uurwerk), maar ik weet niet meer hoe die heet. Mijn oude telefoon is kwijt. Als ik 'm koppel aan mijn nieuwe telefoon vraagt de Galaxy Wearable app mij echter of ik alles wil wissen. Dat kan, maar dan wil ik wel nagaan hoe mijn bestaande watch face heet, zodat ik die opnieuw kan installeren. Kan ik dat op het horloge nagaan?

Verder krijg ik binnenkort (weer) een vervangende telefoon, maar wel identiek. Kortdurend beschik ik dan over beide telefoons. Moet ik bij die wissel weer alles van het horloge wissen, of kan ik dat voorkomen? Kun je de instellingen en apps van het horloge backuppen of iets dergelijks?

Mocht iemand mijn watch face herkennen, dan is dat helemaal super. De kleur is instelbaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGVylt2APiMJFrs4D-c09G0rhJk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5oGOgdtT6r5BnMeblvnA9Qv.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door pmeter op 24-06-2023 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:14
Die watch interface heb je gekocht in de Samsung shop neem ik aan, dus je hebt een mailtje met de aankoop gekregen, of je kunt onder je account je aankopen terugzoeken?
En onderzoek of je het horloge via Wifi kunt verbinden dat je uit het horloge een backup kunt maken, mogelijk kun je die dan weer terugzetten.
Via Findmysamsung kun je ook e.e.a. vinden van je horloge mits gekoppeld met een Smasung account.

En voor de toekomst, zet automatische backups aan, als het goed is kun je dan de backup terugzetten en heb je ook al je instellingen weer bij koppelen met een nieuwe telefoon.
Overigens bij mijn weten is het bij opnieuw koppelen altijd een reset nodig van de instellingen.