Dus de punten ZIJN de cashback? Ik was in de veronderstelling dat de 10% cashback en de punten twee aparte dingen waren.Domino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:09:
[...]
Er zit tegenwoordig een stap tussen:
1 Je doet een aankoop: transactie op pending.
2 Transactie geauthoriseerd: je ziet de verdiende punten.
3 Points pending: in-app naar card > points > reward points.
4 Punten niet meer pending: je ziet ze nu in de 'card tab' als xxxx = xxx USDT
5 Cashback conversie naar de gewenste coin.
Bij mij gaan de transacties door elkaar. Transactie 2 is nog onder pending terwijl transactie 1 en 3 wel zijn goedgekeurd.An0niem schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:02:
Bij mij blijft de cashback maar onder pending points staan. Anderen ook dat probleem?
Voor de eerste keer moest je toch eerst 50k punten halen? Zit daar nog een deadline aan?Domino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:09:
[...]
Er zit tegenwoordig een stap tussen:
1 Je doet een aankoop: transactie op pending.
2 Transactie geauthoriseerd: je ziet de verdiende punten.
3 Points pending: in-app naar card > points > reward points.
4 Punten niet meer pending: je ziet ze nu in de 'card tab' als xxxx = xxx USDT
5 Cashback conversie naar de gewenste coin.
Ik heb nu zo’n 10k en zoveel heb ik nou niet om uit te geven.

The minimum number of Reward Points required for conversion is 50.Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:18:
[...]
Voor de eerste keer moest je toch eerst 50k punten halen? Zit daar nog een deadline aan?
Automatische cashback is vanaf 50 punten, niet 50k punten.Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:18:
[...]
Voor de eerste keer moest je toch eerst 50k punten halen? Zit daar nog een deadline aan?
Oh, dacht dat ergens te hebben gelezen.
Op 28/11 had ik m’n eerste punten, 3 dagen daarna zijn ze zichtbaar/te gebruiken, dus morgen zou het zichtbaar moeten zijn bij Card-tab.
Op 28/11 had ik m’n eerste punten, 3 dagen daarna zijn ze zichtbaar/te gebruiken, dus morgen zou het zichtbaar moeten zijn bij Card-tab.
Autorisatie duurt een dag bij ByBit. Dan duurt het nog een halve dag of iets langer bij Revolut (in mijn geval) voordat het teruggestort wordt. Ik krijg ook niet altijd een melding bij Revolut dat er een refund aankomt. Ik krijg wel een notificatie email van Curve dat ik de betaling heb geswitcht naar een andere kaart (ByBit in dit geval). Tot nu toe gaat het goed en tel ik het totaal aantal x transacties bij elkaar, zodat ik weet hoeveel x transacties er teruggestort worden bij Revolut.paul-s83 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 23:48:
Vandaag een heleboel GBIT’s naar mijn Bybit card uitgevoerd. Ik zie alleen de positieve tegentransacties op de originele Credit Card nog niet verschijnen. Normaal is dat zo’n beetje instant toch?
Nog meer Tweakers waarbij dit zich voordoet?
De punten zijn de cashback idd. Die kun je gebruiken op coupons te kopen in de shop (tip: koop voor 500 punten de friday deal), of automagisch om te laten zetten in USDT/BTC/ETH/BBSOL. Wil je beschikbaar saldo om opnieuw uit te geven dan moet je de verdiende crypto weer verkopen naar EUR.Justevo schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:15:
[...]
Dus de punten ZIJN de cashback? Ik was in de veronderstelling dat de 10% cashback en de punten twee aparte dingen waren.
De friday deal is een coupon om een willekeurig gekozen coin (via bybit votes) aan te kunnen schaffen voor 500 punten. Vorige week was het $5 aan cardano voor omgerekend $1 aan punten. Helaas is de voorraad beperkt en slechts een (1) coupon per keer. Vaak staan er ook andere 'deals', 1800 punten voor $5 MNT of 2000 voor $5 BTC bijvoorbeeld, maar ook hier: beperkte voorraad.
50 punten en er zit geen deadline aan. Die punten zijn onbeperkt houdbaar.Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 11:18:
[...]
Elk punt heeft een waarde van 0.002 USDT. Daarmee kun je gemakkelijk je puntensaldo omrekenen.
[ Voor 18% gewijzigd door Domino op 30-11-2024 11:49 ]
Is geen ‘tussenstand’ beschikbaar ofwel hoever je zit tav € 600 tegoed/cashback? Denk het dit weekend te bereiken - geld vliegt eruit
Zit hier al lang over de 600 euro.
Vandaag weer een mooi aantal punten gekregen, waarde van ongeveer 225 euro. Gaat weer automatisch richting Bitcoin
Vandaag weer een mooi aantal punten gekregen, waarde van ongeveer 225 euro. Gaat weer automatisch richting Bitcoin

:strip_exif()/f/image/tN6Qo0aejD6EigRvq3MhrTS1.png?f=user_large)
Dat zie je onder de punten.Hamscho schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:09:
Is geen ‘tussenstand’ beschikbaar ofwel hoever je zit tav € 600 tegoed/cashback? Denk het dit weekend te bereiken - geld vliegt eruit
/f/image/oJpkQLT7xB6UkhFD6jPC4bln.png?f=fotoalbum_large)
Alleen de cashback verkregen door het punten systeem lijkt hier te worden geteld. Voor dit punten systeem kregen we 10 euro vouchers (die meteen bij je euro balans werden opgeteld) en die staan hier niet bij.Niann-Tsyr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:53:
[...]
Dat zie je onder de punten.
[Afbeelding]
Dus of dit bedrag klopt ligt eraan wanneer je gestart bent met Bybit. Bij mij mist er iets van 350 euro oid.
Er over als in coupons en punten gecombineerd? Of meer dan €600 cb met het puntensysteem? De €600 limiet is namelijk gereset met de overgang naar punten.Nopheros schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:32:
Zit hier al lang over de 600 euro.
Vandaag weer een mooi aantal punten gekregen, waarde van ongeveer 225 euro. Gaat weer automatisch richting Bitcoin![]()
[Afbeelding]
De buit van gisteren:
:strip_exif()/f/image/fB0Q7lGrS8bI7anp2AJVn8JH.jpg?f=fotoalbum_large)

Ja samen dus inderdaad. Wat dus inderdaad betekend dat er verschillende limieten zijn blijkbaar.Domino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:01:
[...]
Er over als in coupons en punten gecombineerd? Of meer dan €600 cb met het puntensysteem? De €600 limiet is namelijk gereset met de overgang naar punten.
De buit van gisteren:
[Afbeelding]
Hier ook opgelost inmiddels, hartslag weer terug op het normale niveauBananeman schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 08:22:
[...]
Same here. Bij 2 van de 6 wel, de rest niet. Normaal idd instant, nog ff weekend afwachten en anders maar Curve support benaderen denk ik.
edit: hier al opgelost.
Zijn er mensen die een refferal link hebben gegeven aan iemand in hetzelfde huishouden? Ik had pas gelezen op tweakers dat iemand daardoor een geblokkeerd account had. Ik vroeg mij af dit veilig kan. Mensen ervaring hiermee?
Aan eenieder die gebruikt maakt van de bybit kaart: vergeet niet de bbsol challenges te controleren.
Ik heb op beide kaarten hier (een voor mij, een voor de vrouw) 5x $2 aan prijzengeld 'gewonnen'.
Ik heb op beide kaarten hier (een voor mij, een voor de vrouw) 5x $2 aan prijzengeld 'gewonnen'.
Bedacht me net dat ik paar weken geleden een hotelovernachting had geboekt maar nog niet betaald. Net gedaan via Bybit. 
Voelt als een wedstrijdje wie het meeste punten haalt.
Voelt als een wedstrijdje wie het meeste punten haalt.

Waar vind je dit in het doolhof van bybit?Domino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:20:
Aan eenieder die gebruikt maakt van de bybit kaart: vergeet niet de bbsol challenges te controleren.
https://www.bybit.nl/cards/card-6th-anniversaryconara schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:32:
[...]
Waar vind je dit in het doolhof van bybit?
Thanx maar daar staan de ingeruilde punten voor munten niet in - heb ik veel gebruik van gemaakt. Gewoon punten blijven harken is het devies dus 💪🏼💸Niann-Tsyr schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:53:
[...]
Dat zie je onder de punten.
[Afbeelding]
Rechtsboven het menuutje met de 3 ...Hamscho schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 14:51:
[...]
Thanx maar daar staan de ingeruilde punten voor munten niet in - heb ik veel gebruik van gemaakt. Gewoon punten blijven harken is het devies dus 💪🏼💸
Dan kijken bij "Deducted" tabblad. Zie je daar iets staan dan?
Bij mij staan ze initieel in USDT, maar heb alle cashback naar BTC automatisch laten doen.
[ Voor 0% gewijzigd door Niann-Tsyr op 30-11-2024 15:40 . Reden: Dubbel woordgebruik ]
Ik was zojuist uitgelogd uit de Bybit app, opzich vreemd maar kan gebeuren. Ingelogd, en nu word er gevraagd om verificatie+assets staat op 0?
EDIT: Vandaag maak ik gekke dingen mee, alles is weer in orde.
EDIT: Vandaag maak ik gekke dingen mee, alles is weer in orde.

[ Voor 34% gewijzigd door RisingSun op 30-11-2024 15:47 ]
Ik heb de fysieke card binnen, maar blijkbaar heeft het een ander nummer dan de digitale card. Dus ik heb 2 Bybit-kaarten. Is dat erg voor de 10/15% cashback?
Vraag me wel af waarom dat zo is. Heel onlogisch, heb volgens mij ook nergens aangekruist dat het een ander nummer moet hebben.
Vraag me wel af waarom dat zo is. Heel onlogisch, heb volgens mij ook nergens aangekruist dat het een ander nummer moet hebben.
[ Voor 29% gewijzigd door Wispe op 30-11-2024 16:47 ]
Dat is per definitie zo en heeft verder totaal geen invloed. Ik vind het wel handig eigenlijk. De virtuele met Curve en de 'echte' in je portemonnee. Als je dan één van beide moet blokkeren kun je gelijk door.Wispe schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:46:
Ik heb de fysieke card binnen, maar blijkbaar heeft het een ander nummer dan de digitale card. Dus ik heb 2 Bybit-kaarten. Is dat erg voor de 10/15% cashback?
Trouwens bij BBSOL komen er lucky tickets vrij als je geld hebt uitgegeven met de kaart. Had er 9 staan, 8 keer 2 USD gewonnen en 1 keer 5 USD. Gelukkig maar, vond die 15% wat magertjes

Thanks voor de tip, ik ben net ook weer even wezen zoeken in die kermisattractie doolhof bybit app. Maar mij hoor je niet klagen, weer 3 x €2 en 1 x €5. Toch weer €11. Straks nog even mijn koe melkflessen geven in de app, zo blijf je lekker bezig he 😂😂.Domino schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:20:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic. Sinds een aantal weken een Curve kaart. Ik heb inmiddels 3x een Gbit gedaan naar Bybit. Nu ben ik door mijn limit heen.
Hebben jullie een Curve Pro kaart of hoe kan het dat sommige hier 40 transacties kunnen doen?
Daarnaast heb ik sinds net een blokkade op mijn Cuve kaart. Ik was een betaling aan het doen. Hoe krijg ik deze er weer zsm vanaf?
Hebben jullie een Curve Pro kaart of hoe kan het dat sommige hier 40 transacties kunnen doen?
Daarnaast heb ik sinds net een blokkade op mijn Cuve kaart. Ik was een betaling aan het doen. Hoe krijg ik deze er weer zsm vanaf?
Ik heb zelf een curve pro abonnementRen-z schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:28:
Hoi, ik ben nieuw in dit topic. Sinds een aantal weken een Curve kaart. Ik heb inmiddels 3x een Gbit gedaan naar Bybit. Nu ben ik door mijn limit heen.
Thanks helder. Levert je het zoveel meer op dat je het €10 p/m waard vindt?
Blijkbaar alleen vanaf Pro dat je ongelimiteerd kunt wisselen.
Curve Pay - 3 trips on transactions up to 30 days old per 30-day rolling period
Curve Pay X - 3 trips on transactions up to 60 days old per 30-day rolling period
Curve Pay Pro - Unlimited Go Back in Time on transactions up to 90 days old
Curve Pay Pro+ - Unlimited Go Back in Time on transactions up to 120 days old
Er is een apart topic voor Curve voor als je nog meer vragen hebt.Ren-z schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:13:
Thanks helder. Levert je het zoveel meer op dat je het €10 p/m waard vindt?
[...]
Net weer een zooitje GBIT gedaan. Zie dat ik vanaf begin november tot nu al op 3K zit 😂 Heb nog ff te gaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Niann-Tsyr op 30-11-2024 19:47 ]
Ik had in de vorige ronde de 600 cashback al vrijgespeeld (6k uitgaven),Hamscho schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 12:09:
nu heb ik net 5k+ via Bybit laten lopen en krijgen ook de laatste transacties gewoon 15% (oftewel 600+)
Het lijkt er dus op dat er geen limiet is
Curve is your best friend here
Heb ook ergens gelezen dat er opnieuw 600 euro was voor de mensen die de eerste uitgespeeld hadden. Maar ik denk dat je na de 2e 600 euro niks meer krijgt. En daarna nog maar 10 euro per maand maximaalElPensador schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:51:
[...]
Ik had in de vorige ronde de 600 cashback al vrijgespeeld (6k uitgaven),
nu heb ik net 5k+ via Bybit laten lopen en krijgen ook de laatste transacties gewoon 15% (oftewel 600+)
Het lijkt er dus op dat er geen limiet is![]()
Curve is your best friend here
Vandaar mijn bericht, heb al 2x 600 vrijgespeeld en krijg nogsteeds 15%.038Zwolle schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:15:
[...]
Heb ook ergens gelezen dat er opnieuw 600 euro was voor de mensen die de eerste uitgespeeld hadden. Maar ik denk dat je na de 2e 600 euro niks meer krijgt. En daarna nog maar 10 euro per maand maximaal
Het zou kunnen dat het 2x 6k is, laat het tzt weten
[ Voor 6% gewijzigd door ElPensador op 30-11-2024 20:19 ]
Oh al 2x? Ik dacht gelezen te hebben 1x 600 euro en nu 5000 (500+ euro) .. maar ben benieuwd dan.ElPensador schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 20:18:
[...]
Vandaar mijn bericht, heb al 2x 600 vrijgespeeld en krijg nogsteeds 15%.
Het zou kunnen dat het 2x 6k is, laat het tzt weten
Heb zelf 1x de 600 euro vrijgespeeld en ben nu weer 300 onderweg
[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 30-11-2024 20:21 ]
Toevallig iemand met puzzel stuk 6 (rechts midden) dubbel om te ruilen? PM maar
[ Voor 7% gewijzigd door martini09 op 30-11-2024 22:29 ]
Ik heb daar al zo veel kistjes geopend en nog helemaal niets gewonnen! Waar krijg jij die flessen vandaan? Dan moet je toch €50k traden ofzo?HaroldAllOut schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 17:09:
[...]
Thanks voor de tip, ik ben net ook weer even wezen zoeken in die kermisattractie doolhof bybit app. Maar mij hoor je niet klagen, weer 3 x €2 en 1 x €5. Toch weer €11. Straks nog even mijn koe melkflessen geven in de app, zo blijf je lekker bezig he 😂😂.
Ik heb puzzelstuk 1 dubbel voor wie nog zoekt. Wie heeft puzzelstuk 2 dubbel en wilt deze sturen naar mij? Stuur een DM svp.
Ik heb 2x stuk 5 en 2x stuk 8, ben nog op zoek naar stuk 4,6 en 7 Stuur me maar een DM als je wil ruilen.
Verder; ik zag hier iemand een zeggen dat de bybit card normaal geld kost. Volgens mijn bron is die altijd gratis. Dus ook na de 10+% cashback kun je nog profiteren
Verder; ik zag hier iemand een zeggen dat de bybit card normaal geld kost. Volgens mijn bron is die altijd gratis. Dus ook na de 10+% cashback kun je nog profiteren
[ Voor 4% gewijzigd door nichan op 01-12-2024 10:31 ]
Heeft iemand de puzzlehunt al vol? Kan je de stukken nog ruilen na voltooiing van de puzzel en het binnenhalen van de prijs?
Bij de 3 op een rij kreeg ik 40ATH maar die stukken kan ik wel nogsteeds ruilen. Misschien kunnen we op die manier allemaal de prijzen binnen halen?
Ik zoek nogsteeds 2, 4 & 7 en heb 1, 3 & 5 dubbel.
Bij de 3 op een rij kreeg ik 40ATH maar die stukken kan ik wel nogsteeds ruilen. Misschien kunnen we op die manier allemaal de prijzen binnen halen?
Ik zoek nogsteeds 2, 4 & 7 en heb 1, 3 & 5 dubbel.
Ik heb het vandaag geprobeerd en krijg voor alles nog steeds 15% aan punten per transactie, terwijl de cashbackwaarde nu boven de €600 zit (ook omgerekend van punten naar USDT naar EUR). De punten zijn natuurlijk nog wel pending dus het is even afwachten maar lijkt goed te gaanTobiasdePagter schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 13:53:
[...]
Oh ja, dat zal dan vast. Ik zie het vanzelf dit weekend
Hier ook meer dan 600 euro cashback binnengeharkt inmiddels. Wellicht dat de limiet 6.000 euro aan uitgaven is (=max 900 euro aan cashback) i.p.v. max 600 euro aan cashback. Heb voor de zekerheid nog maar wat Black Friday inkopen gedaan
Bij albert heijn paar bol.com kaartjes en coolblue kaartjes gehaald, krijgen als MCC gewoon groceries.
Betaling aan Vattenfall leverde ook punten op, merchant category is Miscellaneous Business Services.
Doe anders via Woolsocks krijg je bij mm 4% en Coolblue 3% cashback op je aankoop 🫣 werk prima met bybitknakworst schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:44:
Bij albert heijn paar bol.com kaartjes en coolblue kaartjes gehaald, krijgen als MCC gewoon groceries.
Pm maar als je nog geen lid ben krijg je van mij nog een 5 euro gift card na keuze 😜
/f/image/XzomnRD0v3y9mLhTW6c9IfgW.png?f=fotoalbum_large)
Van het kastje naar de muur lopen...
Alleen krijg je dan wel cashback van bybit? Vaak wordt een quasi cash MCC meegestuurd. Bij AH zijn het gewoon 'boodschappen'.DancePlaza schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:09:
[...]
Doe anders via Woolsocks krijg je bij mm 4% en Coolblue 3% cashback op je aankoop 🫣 werk prima met bybit
Pm maar als je nog geen lid ben krijg je van mij nog een 5 euro gift card na keuze 😜
[Afbeelding]
Werkt prima, wordt als Categorie Miscellaneous Specialty Retail gezet 🥳knakworst schreef op zondag 1 december 2024 @ 10:33:
[...]
Alleen krijg je dan wel cashback van bybit? Vaak wordt een quasi cash MCC meegestuurd. Bij AH zijn het gewoon 'boodschappen'.
Knip, er zit een referal in je bericht, je mag dit soort dingen posten, maar zonder referal.
[ Voor 37% gewijzigd door tomtom901 op 01-12-2024 12:39 ]
Van het kastje naar de muur lopen...
Sinds gisteren zie ik geen berichten meer dat ik cashback krijg. Wel veel transacties gedaan en nog net geen 6k gehad. Misschien maandag pas?
Ik heb de punten van deze transactie nog niet.Wispe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:27:
[...]
Ze staan erop. Maar ik zie niet hoe ik ze kan claimen? Iemand?
***members only***
/f/image/WIcrltPA22MfvgCjQgwLFhPD.png?f=fotoalbum_large)
28/11 = dag 1, 29/11 = dag 2, 30/11 = dag 3.
Of telt de 28ste niet als een dag?
Of wat moet ik doen?
Ik heb ook geen berichten gekregen over dat ik cashback krijg voor de transacties die ik gisteren heb gedaan, maar ze zijn wel verwerkt/bevestigd (op 1tje na). Wellicht een weekend-dingetje inderdaad.Theswitch schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:35:
Sinds gisteren zie ik geen berichten meer dat ik cashback krijg. Wel veel transacties gedaan en nog net geen 6k gehad. Misschien maandag pas?
Waar zie je een bevestiging? Mijn (pending) reward points staan nog steeds op 0. Autocashback staat uitWispe schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:43:
[...]
Ik heb ook geen berichten gekregen over dat ik cashback krijg voor de transacties die ik gisteren heb gedaan, maar ze zijn wel verwerkt/bevestigd (op 1tje na). Wellicht een weekend-dingetje inderdaad.
Ik heb nog puzzelstuk 2 en 7 dubbel. Mocht er iemand interesse hebben om te ruilen (1,3,4,5,6?) PM me.
Ik kreeg (automatisch?) notificaties; dat belletje rechtsboven (op laptop).Theswitch schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:46:
[...]
Waar zie je een bevestiging? Mijn (pending) reward points staan nog steeds op 0. Autocashback staat uit
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ja die heb ik ook tm 29-11 maar daarna niks meer.Wispe schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:47:
[...]
Ik kreeg (automatisch?) notificaties; dat belletje rechtsboven (op laptop).
***members only***
Vorige week vrijdag een betaling gedaan, na 2 dagen punten en na 4 dagen cashback gekregen. Ze zullen het wel druk hebben, even geduld.Theswitch schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:48:
[...]
Ja die heb ik ook tm 29-11 maar daarna niks meer.
Ik ook niet.Theswitch schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:48:
[...]
Ja die heb ik ook tm 29-11 maar daarna niks meer.
Nu alleen nog die punten daadwerkelijk krijgen. Snap er niets van.

Ik lees hier dat mensen met de Bybit kaart met fiat betalen en punten/cashback krijgen. Ik heb de laatste dagen verschillende transacties met fiat uit de fundingwallet betaald, maar krijg nergens punten voor. En ik lees ook op de Bybit site dat fiat transacties geen recht geven op cashback. Hoe doen jullie dat dan?
Alles met fiat betaald en gewoon punten gekregen en ook al daadwerkelijk cashback in usdt. Zit je misschien aan de max van 600?kojtl1000s schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:11:
Ik lees hier dat mensen met de Bybit kaart met fiat betalen en punten/cashback krijgen. Ik heb de laatste dagen verschillende transacties met fiat uit de fundingwallet betaald, maar krijg nergens punten voor. En ik lees ook op de Bybit site dat fiat transacties geen recht geven op cashback. Hoe doen jullie dat dan?
Geen idee waarom je anders de punten niet krijgt, misschien aan de klantenservice vragen?
Neen, zeker niet aan de 600 Max limiet. Ik krijg echt voor alle transacties met fiat 0 punten.Flexion1 schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:50:
[...]
Alles met fiat betaald en gewoon punten gekregen en ook al daadwerkelijk cashback in usdt. Zit je misschien aan de max van 600?
Geen idee waarom je anders de punten niet krijgt, misschien aan de klantenservice vragen?
Ter check; je hebt wel een geverifieerd account, stort met een rekening op jouw naam en je hebt je aangemeld voor de cashback?kojtl1000s schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:01:
[...]
Neen, zeker niet aan de 600 Max limiet. Ik krijg echt voor alle transacties met fiat 0 punten.
Idd allemaal het geval. Alleen is het fiat van de verkoop van crypto op Bybit. Niet van een overschrijving van een bankrekening. Ik weet niet of dat een verschil maakt.nichan schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:05:
[...]
Ter check; je hebt wel een geverifieerd account, stort met een rekening op jouw naam en je hebt je aangemeld voor de cashback?
Heb je ook 100 euro gestort op Bybit?kojtl1000s schreef op zondag 1 december 2024 @ 20:13:
[...]
Idd allemaal het geval. Alleen is het fiat van de verkoop van crypto op Bybit. Niet van een overschrijving van een bankrekening. Ik weet niet of dat een verschil maakt.
.
[ Voor 99% gewijzigd door 038Zwolle op 01-12-2024 22:20 ]
Ik ben inmiddels bezig met het vrijspelen van de 2e 600EUR en heb alles betaal met Fiat.kojtl1000s schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:11:
Heb je ook.geen punten 'pending'?
Als je kijkt bij punten en er staat 0. Daarboven staat Reward Points met een stippellijntje onder de woorden. Klik daar eens op. Dan zie je dat points pending zijn. Duurt 3 dagen.kojtl1000s schreef op zondag 1 december 2024 @ 19:11:
Net gedaan, vier cadeautjes uitgepakt en 8 euro erbij.knakworst schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:52:
[...]
Dat is per definitie zo en heeft verder totaal geen invloed. Ik vind het wel handig eigenlijk. De virtuele met Curve en de 'echte' in je portemonnee. Als je dan één van beide moet blokkeren kun je gelijk door.
Trouwens bij BBSOL komen er lucky tickets vrij als je geld hebt uitgegeven met de kaart. Had er 9 staan, 8 keer 2 USD gewonnen en 1 keer 5 USD. Gelukkig maar, vond die 15% wat magertjes
Die Merchant codes kloppen niet. Heb van de week mijn OV-chipkaart opgewaardeerd bij een NS-automaat. Staat er Category: Insurance underwriting, Premiums. 😂
Nee, dat traden begint bij 10k, maar je kan ook quizzes doen (lees: 4 ultra simpele vragen invullen) en dan krijg je ook van die €2 bybit kaart vouchers.Peppernut schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 22:42:
[...]
Ik heb daar al zo veel kistjes geopend en nog helemaal niets gewonnen! Waar krijg jij die flessen vandaan? Dan moet je toch €50k traden ofzo?
Quizzes? Waar dan 😁? Ik raak de weg al vrij snel kwijt in die app nml.....HaroldAllOut schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:07:
[...]
Nee, dat traden begint bij 10k, maar je kan ook quizzes doen (lees: 4 ultra simpele vragen invullen) en dan krijg je ook van die €2 bybit kaart vouchers.
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
De "Stocks Replenish Date 2 Dec 2024 UTC 08:00" is inmiddels verdwenen.. Ik gok dat er over 18 minuten weer niets beschikbaar komt..
Ze hebben op BTC en de 'Friday token deal' na, de overige ook verwijderd.remcoboy1479 schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:42:
De "Stocks Replenish Date 2 Dec 2024 UTC 08:00" is inmiddels verdwenen.. Ik gok dat er over 18 minuten weer niets beschikbaar komt..
EDIT: Ook BTC nu weg.
[ Voor 3% gewijzigd door RisingSun op 02-12-2024 08:47 ]
Iemand nog tips om die €6.000 zo gemakkelijk mogelijk uit te geven? Ik las al iets van cadeaukaarten, maar zullen vast nog meer mogelijkheden zijn?
De hele optie voor het inleveren van punten voor crypto is weg inmiddels. Wellicht komt er iets anders voor terug maar zet dan niet eerst een datum van 2 december neer..
Extra pinnen bij bijvoorbeeld de Lidl? Cash kun je later weer storten bij een Geldmaat als je 't niet nodig hebt.YinYang schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:48:
Iemand nog tips om die €6.000 zo gemakkelijk mogelijk uit te geven? Ik las al iets van cadeaukaarten, maar zullen vast nog meer mogelijkheden zijn?
Munten zijn weer beschikbaar, helaas wel de prijzen verhoogd
25% duurder geworden idd (2250 ipv 1800 punten voor SOL).
[ Voor 39% gewijzigd door Bananeman op 02-12-2024 09:04 ]
Ohja toch wel, je kan nog steeds maar 1 tegelijk kopen zo te zien?
Ah dat is een goeie inderdaad! Wij gaan altijd naar de Jumbo, dus ben wel benieuwd of dat daar ook kan. Ga het checken, thnx!Sandrioni schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:54:
[...]
Extra pinnen bij bijvoorbeeld de Lidl? Cash kun je later weer storten bij een Geldmaat als je 't niet nodig hebt.
Geld storten kost ook geld tegenwoordig. Ik ga bij de Rabo niet 2,25 euro betalen. 😂Sandrioni schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:54:
[...]
Extra pinnen bij bijvoorbeeld de Lidl? Cash kun je later weer storten bij een Geldmaat als je 't niet nodig hebt.
Kostte me wel een half uur met 130.000 punten of zo, maar goed, winst=winst!Domino schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:46:
Toch weer met 10% korting bitcoin binnen kunnen slepen met de punten
Bij ING niet. Volgens mij tot 3000 euro per keer kosteloos. Niet te gek maken natuurlijk.....Niann-Tsyr schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:26:
[...]
Geld storten kost ook geld tegenwoordig. Ik ga bij de Rabo niet 2,25 euro betalen. 😂
Hier eindelijk de punten van de 1ste transactie van 28/11 binnen. Meteen 2x $5 aan bitcoin gekocht. De andere 170k punten staan nog op pending en gaan in de komende dagen ook richting btc.
Vind het geen slechte deal zo. Kunnen ze dat niet het hele jaar blijven doen?
Vind het geen slechte deal zo. Kunnen ze dat niet het hele jaar blijven doen?

Eerste 4 keer alleen biljetten, daarna 6 euro per keer. Dat is wel nice voor als je daar een rekening hebt.Sandrioni schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:32:
[...]
Bij ING niet. Volgens mij tot 3000 euro per keer kosteloos. Niet te gek maken natuurlijk.....
Klopt het dat je met de Bybit card voor meerdere losse transacties ook een $10 voucher krijgt als die transacties minimaal €100 bij elkaar zijn? Of moet je één transactie doen van minimaal €100?
Dat dacht ik ook, die $10 nooit gezien volgens mij. Heb in ieder geval bij een transactie iets boven €100 uitgegeven.YinYang schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:43:
Klopt het dat je met de Bybit card voor meerdere losse transacties ook een $10 voucher krijgt als die transacties minimaal €100 bij elkaar zijn? Of moet je één transactie doen van minimaal €100?
Wel zag ik dat ik iets van 7 USDT had, misschien is dat die $10?
Je moet nu 2250 punten betalen voor 5 dollar crypto. Nog steeds een goede deal. Heb zojuist btc in de dip ingeslagen.
Die vouchers zijn er al een tijdje niet meer. Per 15 november zijn we over naar cashback punten.YinYang schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:43:
Oh, dat was dan niet duidelijk. Werd er wel mee geadverteerd toen ik me registreerde.Domino schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:47:
[...]
Die vouchers zijn er al een tijdje niet meer. Per 15 november zijn we over naar cashback punten.
Dit lijkt te kloppen. Voor het bedrag dat ik boven de 6.000 euro aan uitgaven zit lijk ik 7% aan punten te hebben gekregen i.p.v. 15%.038Zwolle schreef op maandag 25 november 2024 @ 18:24:
[...]
Ik denk dat je daarna de "gebruikelijke" 2% krijgt ipv 10 , maar mogelijk toch alsnog de 5% black Friday. (Dus 7%?)
Vraag me trouwens af of voor de einddatum van de BF actie de datum wordt gehanteerd waarop je de aankoop doet, of de datum waarop de transactie is gesettled ("afwikkelingsdatum"). In geval van het laatste heeft vandaag aankopen doen waarschijnlijk geen zin meer omdat de transactie waarschijnlijk niet vóór de einddatum is gesettled/afgewikkeld.
En als je die punten krijgt, wat dan?Domino schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:47:
[...]
Die vouchers zijn er al een tijdje niet meer. Per 15 november zijn we over naar cashback punten.
Ik ben nog aan het wachten, 3 dagen terug mn 1e transactie gedaan
Die kun je inwisselen in de shop voor een aanbieding, zoals nu $5 BTC voor 2250 punten (omgerekend $4,50).YinYang schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:06:
[...]
En als je die punten krijgt, wat dan?
Ik ben nog aan het wachten, 3 dagen terug mn 1e transactie gedaan
Of je zet auto-cashback aan naar een coin/token naar keuze (USDT/BTC/ETH/bbSOL).
Iemand die nog puzzelstukjes wil ruilen?
Ik heb dubbel: 1, 5, 9
Ik zoek nog: 6, 7
Ik heb dubbel: 1, 5, 9
Ik zoek nog: 6, 7
Ik zoek nog puzzelstuk 6. Heb zowat alles dubbel. PM maar
Ik heb puzzelstukje 3 & 5 dubbel en ben op zoek naar stukje 2. Hoor graag wie wilt ruilen!
Ik zie dat iedereen stukje 6 zoekt, gaat iemand zijn puzzle vol krijgen?! Heb overigens nog niets meer gewonnen tot nu toe.
Ik zie dat iedereen stukje 6 zoekt, gaat iemand zijn puzzle vol krijgen?! Heb overigens nog niets meer gewonnen tot nu toe.
Stukje 8 Momenteel niks dubbel en nog op zoek naar stukje 6 en 7.
[ Voor 30% gewijzigd door Jasper0808 op 02-12-2024 15:31 ]
Hier ook nog puzzelstukjes te ruil! Het lijkt inderdaad erop dat 6 gewild is...
Dubbel: 2, 3 en 9
Ik zoek zelf nog: 1 en alleen nog 6
Dubbel: 2, 3 en 9
Ik zoek zelf nog: 1 en alleen nog 6
[ Voor 12% gewijzigd door eddyh6 op 02-12-2024 13:41 ]
Is dat niet hetzelfde als met allerlei krasloten enzo?
Je moet 9 stukjes hebben om te winnen, en stukje 1 t/m 8 staan meerdere malen op iedere kaart.
Helaas heeft maar 1 op de X0000 kaarten stukje 9.
Je moet 9 stukjes hebben om te winnen, en stukje 1 t/m 8 staan meerdere malen op iedere kaart.
Helaas heeft maar 1 op de X0000 kaarten stukje 9.
-Geen deurwaarder-
Hier alleen puzzelstuk 4 en 6 nog nodig. Maar niets meer om te ruilen
Ik heb ook enkele dubbele, maar hoe tellen jullie de hokjes, van links naar rechts en van boven naar beneden? Bijvoorbeeld rechtsonder in de hoek is dat 3 of 9?
V-Strom 650
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.