Toon posts:

pci kaartje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb ooit ergens gelezen dat er PCI Image kaartjes verkrijgbaar zijn, ik weet alleen niet meer hoe ze heten. Het zijn kaartjes waarmee je een image van je HD vast legt en alleen doormiddel van een wachtwoord kan wijzigen. Ze werken als volgt:
Je installeerd windows zoals je hem wilt hebben, vervolgens installeer je dat pc kaartje en legt de image vast. Als je windows dan weer start en wijzigingen aanbrengt en dan windows weer afsluit en opnieuw opstart dan staat de image weer terug die jij als eerste hebt ingesteld. Begrijpt iemand wat ik bedoel?
Ik wil dus weten hoe dit kaartje heet en wie de fabrikant ervan is en eventueel een internet link.

Verwijderd

Ik zou eerst maar ff de policies lezen>> het is nl. niet wenselijk dat iedereen de groeten aan mekaar doet dat spreekt voor zich.

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

Op maandag 03 september 2001 11:41 schreef BrainDamage het volgende:
Ik zou eerst maar ff de policies lezen>> het is nl. niet wenselijk dat iedereen de groeten aan mekaar doet dat spreekt voor zich.
kan wel zijn maar dat is waarschijnlijk hier niet zo bedoelt dus laat die jongen nou maar ok ?

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

Verwijderd

offtopic:
als iedereen maar gaat doen waar de zin in heeft zijn we natuurlijk erg ver weg maar ik zal het hem vergeven ook al heeft hij 75 posts en zou toch een beetje de regels moeten kennen :y).

enne dat systeem ken ik ook heb alleen geen flauw idee hoe het heet.

Verwijderd

Juist ik vind het zielig als iedereen elkaar op de vingers wijst wat wel en niet mag. Post dan gewoon niets of antwoord gewoon op het bericht :)

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt natuurlijk ook heel bot overkomen maar ik denk niet dat dat erg positief voor je topic is.
Maar heeft iemand al enig idee?

Verwijderd

Ik vind dat dat soort dingen best gezegd mogen zeker als iemand 75 posts op zijn naam heeft. Als het iemands eerste post is OK maar op een gegeven moment moet je de policies wel leren kennen.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 16:32
De groeten terug

Verwijderd

Volgens mij heet dat een 'reborn' kaartje.
Ja, dit is een link voor meer informatie hierover http://www.reborn.nl/

Verwijderd

Topicstarter
OK OK
ik haal het dan wel weg.

Maar kunne we dan wel weer on-topic gaan??

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 september 2001 11:56 schreef Marciepark het volgende:
Volgens mij heet dat een 'reborn' kaartje.
Ja, dit is een link voor meer informatie hierover http://www.reborn.nl/
Ja volgens mij is dit hem

Bedankt ik lees wel op die site effe verder
Pagina: 1