Heb een Playstation aangeschaft. Heb een Playstation account aangemaakt maar het verifycatie werkt niet. Ten eerste komt er geen verifycatiemail binnen, terwijl dit er wel staat. Als ik verderga dan zegt ie dat ik niet geverifycatied heb terwijl dat wel zo is (maar waarschijnelijk niet werkt omdat de mail niet wordt uitgestuurd. Vanmiddag geprobeerd. Nu vanavond werkt het nog steeds niet. Ik neem aan dat het om een storing bij Playstation gaat. Uiteraard kan ik de PS4 gewoon gebruiken, maar moet dan voor elk spel naar de winkel. Online games kopen zou handiger zijn, maar als het niet werkt dan heb je hier niets aan.
Vraag
Alle reacties
Heb je wel het goede e-mailadres ingevuld? Probeer eens een nieuwe account te maken met dat e-mailadres en check eerst je box met spam.
[ Voor 56% gewijzigd door NotSoSteady op 23-06-2023 21:53 ]
Heb een nieuwe aangemaakt met ander mailadres en HET WERKT.NotSoSteady schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:52:
Heb je wel het goede e-mailadres ingevuld? Probeer eens een nieuwe account te maken met dat e-mailadres en check eerst je box met spam.