Ik heb een Asrock Beebox-S met een Kaby Lake processor. Hij draait nog steeds als een zonnetje, maar ik kan de PC helaas niet updaten omdat de 3D functionaliteit anders verloren gaat. Alleen met Windows LTSC 1809 behoud ik uitvoer van 1080p 3D MVC naar mijn LG OLED tv uit het jaar 2016.
Naast af en toe 3D films kijken is de mini pc ook een thuisserver met o.a. Plex, SMB en Home Assistant. Toch is het ergens geen fijn gevoel dat ik een always on apparaat niet kan voorzien van security updates.
Daarom ben ik een nieuw systeem aan het samenstellen die compact moet zijn. De Beebox-S zal dan offline gaan en enkel gebruikt worden om 3D MVC af te spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuissever met Home Assistant, Plex, SMB, licht browsen en licht gamen. Als de nieuwe GTA uit komt, dan moet deze in 1080p medium kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1600 euro.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een stil en zuinig systeem zijn en het liefst in een small form factor.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de onderstaande build samengesteld. Als er componenten zijn die hetzelfde beter kunnen doen of iets goedkoper kan zonder in te leveren op kwaliteit, dan verneem ik het graag.
Naast af en toe 3D films kijken is de mini pc ook een thuisserver met o.a. Plex, SMB en Home Assistant. Toch is het ergens geen fijn gevoel dat ik een always on apparaat niet kan voorzien van security updates.
Daarom ben ik een nieuw systeem aan het samenstellen die compact moet zijn. De Beebox-S zal dan offline gaan en enkel gebruikt worden om 3D MVC af te spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuissever met Home Assistant, Plex, SMB, licht browsen en licht gamen. Als de nieuwe GTA uit komt, dan moet deze in 1080p medium kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1600 euro.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een stil en zuinig systeem zijn en het liefst in een small form factor.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de onderstaande build samengesteld. Als er componenten zijn die hetzelfde beter kunnen doen of iets goedkoper kan zonder in te leveren op kwaliteit, dan verneem ik het graag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 467,95 | € 467,95 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B650I EDGE WIFI | € 254,15 | € 254,15 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12G | € 319,53 | € 319,53 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Ridge Wit | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9I chromax.black | € 54,90 | € 54,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2D6000Z36 | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 174,99 | € 174,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 56,33 | € 56,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.577,65 | ||