Roestvorming ondervloer waar leidingen lopen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazzzup
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:23
Bij het verwijderen van laminaat ben ik meerdere roestplekken tegen gekomen op de plek waar CV leidingen lopen.
Het type vloer is een anhydrietvloer op de 1e verdieping.

Ik zou willen weten of dit duit op een mogelijk probleem met de leidingen of dit reactie van de vloer zelf is op de leidingen die er liggen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HdwpVZOoG5bZIkB04LllvGmAhQw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKNv5kZalENuvGcPrXRqMzuW.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZzUl5bWOw6mFoqD-u4h-W9w0Ec=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IQhkrzIA4iWYlI65s4jmedhV.jpg?f=fotoalbum_tile

Beste antwoord (via whazzzup op 23-06-2023 21:54)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
whazzzup schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:24:
[...]

Moet er nog iets mee gedaan worden, of lekker zo laten en er nieuw laminaat overheen leggen omdat het waarschijnlijk niet veel verder zal trekken dan wat het nu is?
Het is bedoeld om je leidingen vast te zetten tijdens het plaatsen van de gietvloer. Die krammen hebben hun werk gedaan, mogen gewoon wegrotten, merk je niks van.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
Die leiding bij je radiator is kunststof, dus lijkt me raar dat die leiding reageert met de vloer. Zou het kunnen dat die leidingen met stalen krammen zijn vastgezet die vervolgens zijn gaan roesten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zie hierboven, dat zijn denk ik de metalen krammen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazzzup
_JGC_ schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:09:
Die leiding bij je radiator is kunststof, dus lijkt me raar dat die leiding reageert met de vloer. Zou het kunnen dat die leidingen met stalen krammen zijn vastgezet die vervolgens zijn gaan roesten?
Moet er nog iets mee gedaan worden, of lekker zo laten en er nieuw laminaat overheen leggen omdat het waarschijnlijk niet veel verder zal trekken dan wat het nu is?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• _JGC_
whazzzup schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:24:
[...]

Het is bedoeld om je leidingen vast te zetten tijdens het plaatsen van de gietvloer. Die krammen hebben hun werk gedaan, mogen gewoon wegrotten, merk je niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazzzup
_JGC_ schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 21:43:
[...]

Okey bedankt, was al bang dat de boel open gehakt moest worden.
Pagina: 1