Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dheuts
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-09-2024
Goedemiddag allemaal,

Ik gebruik al jaren de app TimesUpp op iOS, een hele fijne app.
Helaas kreeg ik gisteren een mail dat de app per 1 juli gaat stoppen.

De app zorgde er voor dat deze automatisch de reistijd tussen 2 afspraken (en aan het begin van de dag vanaf mijn huisadres), op basis van de ingevoerde afspraak van de locatie, in mijn agenda zette.
Ook kreeg ik een reminder als het bijna tijd was om te vertrekken, waarbij hij rekening hield met de drukte, een ongeluk of een file.

Nu ben ik op zoek naar een alternatief, maar tot nu toe heb ik nog niets kunnen vinden.
Hebben jullie hier een handige oplossing voor? Ik hoor heel graag van jullie, alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:55
Misschien kun je die vraag aan de ontwikkelaar van de app stellen. Meestal weet men wel wat de eigen concurrenten zijn, dus aangezien deze app stopt is de kans dat ze dat wel willen delen als je erom vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:57

GforceNL

Out of memory....

dheuts schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:55:
Goedemiddag allemaal,

Ik gebruik al jaren de app TimesUpp op iOS, een hele fijne app.
Helaas kreeg ik gisteren een mail dat de app per 1 juli gaat stoppen.

De app zorgde er voor dat deze automatisch de reistijd tussen 2 afspraken (en aan het begin van de dag vanaf mijn huisadres), op basis van de ingevoerde afspraak van de locatie, in mijn agenda zette.
Ook kreeg ik een reminder als het bijna tijd was om te vertrekken, waarbij hij rekening hield met de drukte, een ongeluk of een file.

Nu ben ik op zoek naar een alternatief, maar tot nu toe heb ik nog niets kunnen vinden.
Hebben jullie hier een handige oplossing voor? Ik hoor heel graag van jullie, alvast bedankt!
De ingebouwde agenda app van Apple doet dit ook als je locatie en tijd van je afspraken invult. Je kunt dan bij melding " tijd om te vertrekken " selecteren.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dheuts
swhnld schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 00:27:
Misschien kun je die vraag aan de ontwikkelaar van de app stellen. Meestal weet men wel wat de eigen concurrenten zijn, dus aangezien deze app stopt is de kans dat ze dat wel willen delen als je erom vraagt.
Bedankt voor je reactie, helaas weten ze het ook niet geven ze aan. Ze hebben zelf een nieuwe app ontwikkeld geven ze alleen aan, maar daar zit die functionaliteit niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dheuts
GforceNL schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 00:29:
[...]
De ingebouwde agenda app van Apple doet dit ook als je locatie en tijd van je afspraken invult. Je kunt dan bij melding " tijd om te vertrekken " selecteren.
Bedankt voor je reactie, klopt. Maar helaas werkt het dan niet als ik hem vanuit mijn Google Agenda toevoeg of als ik een uitnodiging accepteer waarbij er een adres is ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forbidden
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-06 09:01
Ik ben ook op zoek naar een alternatief. Vooral dat timeblocking in de agenda vond ik erg handig. Ik heb nu een proefversie van Emma.ai, maar daar zitten abonnementskosten aan vast en is minder slim dan het gratis TimesUpp. Ik las dat het nieuwe Gaiyo platform, van de makers van TimesUpp, vergelijkbare functies zou hebben, maar ik kan ze nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breglaura
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik mis die timesupp app ook echt enorm. Iemand al een goed alternatief gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dheuts
Ik heb een hele tijd Emma.ai gebruikt, maar die zijn er ineens ook mee gestopt.
Echt heel jammer. Iemand anders een goed alternatief gevonden?
Pagina: 1