COT overgemaakt naar COTI wallet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Durpstick
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 11:22
Yup, I've been stupid. Dat weet ik.

Ik heb COT gekocht op Bybit, en transferred naar mijn COTI wallet op Binance. Beide zijn ERC20 tokens.
Is er een manier om deze coins terug te krijgen? Ik bedoel, ik heb dan wel beide wallets in beheer, maar het zijn wallets van exchanges, en heb dus geen private keys (en die willen ze ook niet geven).

Binance kan niet helpen, want het is voor hen geen listed token (en ze vragen een fee van 500 BUSD hiervoor, wat meer is dan de waarde van de tokens).

Wat zijn mijn opties nu? Gaat gelukkig niet om een heel hoog bedrag, maar toch.

[ Voor 15% gewijzigd door Durpstick op 23-06-2023 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:00

knakworst

Get more sats!

Durpstick schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 17:54:
Yup, I've been stupid. Dat weet ik.

Ik heb COT gekocht op Bybit, en transferred naar mijn COTI wallet op Binance. Beide zijn ERC20 tokens.
Is er een manier om deze coins terug te krijgen? Ik bedoel, ik heb dan wel beide wallets in beheer, maar het zijn wallets van exchanges, en heb dus geen private keys (en die willen ze ook niet geven).

Binance kan niet helpen, want het is voor hen geen listed token (en ze vragen een fee van 500 BUSD hiervoor, wat meer is dan de waarde van de tokens).

Wat zijn mijn opties nu? Gaat gelukkig niet om een heel hoog bedrag, maar toch.
Jij dacht op Binance is die token 3 keer zoveel waard :p

Binance is de enige die wat kan doen. Wachten dus totdat Binance COT list, of totdat die moon gaat en het meer is dan 500 BUSD.

[ Voor 3% gewijzigd door knakworst op 23-06-2023 18:57 ]