Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Hallo,

Ik vraag mij af of achter op de panelen ook een label zit met een type nummer?

Ik vermoed dat er namelijk andere panelen van zelfde merk zijn geinstalleerd dan in de offerte.
Dus misschien ook prijs en/of kwaliteits verschil en dat wil ik uitzoeken.

(Weet eingenlijk zeker.
Offerte panelen met een vaste micro achterop, paneel met losse micro geinstalleerd)

Hoe kom ik daar het snelst achter?
Uitlezen via de Envoy gaat denk ik niet, ik zie alleen de iq7a.

Groeten allemaal

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Vaak zit er nog een stikker achterop.
Misschien met een mobiele telefoon een foto schieten?

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-11 22:31
Je moet achter een paneel kijken.
Kennis van mij had dit ook, installateur zweerde hoog en laag dat het LG Panelen zouden zijn, echter het zolderraampje verraadde een of ander chinees merk waar je eigenlijk niets van op internet kon vinden.

Kun je er niet met een spiegeltje onder kijken o.i.d.?

Als ze echt op het dak liggen en je kunt er niet bij, kun je proberen om een goede foto te maken van de panelen en hier te posten samen met welke panelen er volgens je offerte op liggen. Wellicht dat iemand op basis van de foto's een goede gok kan doen.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:16
Steenwijkerland schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:09:

(Weet eingenlijk zeker.
Offerte panelen met een vaste micro achterop, paneel met losse micro geinstalleerd)
Enige paneel wat ik ken wat met geïntegreerde micro geleverd wordt zijn de SunPower AC serie waar een Iq7a achter zit.

Zolang het een gelijkwaardig SunPower paneel wat geleverd is heb je met een volledig losstaande Iq7a zeker geen ondergeschikt product geleverd gekregen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Steenwijkerland
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Om het zeker te weten zal ik toch het dak op moeten en kijken of ik met mijn telefoon een foto kan maken.

Bedankt tot zo ver.