PlayStation-baas in gelekte mail: Call of Duty blijft nog ja

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
nieuws: PlayStation-baas in gelekte mail: Call of Duty blijft nog jaren op Pl...

De titel van dit nieuwsbericht kan wel minder sensatie hebben. Er wordt door de titel een suggestie gedaan, dat in de eerste zin na de introducerende paragraaf al om zeep wordt geholpen. Er is blijkbaar niets gelekt, er is in de documenten die de rechtbank heeft gekeken. Dat is (zover ik weet) gewoon openbaar, dus echt lekken is het niet of zo, zoals de titel wel suggereert. Het lijkt mij ook niet dat IGN (toch best een grote site) in zou breken en vervolgens dit soort informatie zou lekken.

CC: @Hayte

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:38

Hayte

Nieuwsredacteur
CH4OS schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 10:05:
nieuws: PlayStation-baas in gelekte mail: Call of Duty blijft nog jaren op Pl...

De titel van dit nieuwsbericht kan wel minder sensatie hebben. Er wordt door de titel een suggestie gedaan, dat in de eerste zin na de introducerende paragraaf al om zeep wordt geholpen. Er is blijkbaar niets gelekt, er is in de documenten die de rechtbank heeft gekeken. Dat is (zover ik weet) gewoon openbaar, dus echt lekken is het niet of zo, zoals de titel wel suggereert. Het lijkt mij ook niet dat IGN (toch best een grote site) in zou breken en vervolgens dit soort informatie zou lekken.

CC: @Hayte
Ik schreef 'gelekt' omdat ik duidelijk wilde maken dat het geen nieuwe mail was, maar ik zie nu dat het inderdaad niet helemaal juist is. Ik heb de kop aangepast, in overleg met de eindredactie :) Dank voor het melden!