Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1668542

Topicstarter
Ik ben al twee dagen bezig om mijn Samsung Galaxy A04S aan de PC te koppelen. Lukt niet:
Hij kan geen MTP-drivers installeren. Omdat er "een bestand niet kan worden gevonden".
Welke dat is, wordt helaas niet vermeld.
De PC heeft Windows 10 Pro N (met later voorzien van Mediapack).
Op een Laptop met Windows 10 Pro lukt het wel: ik heb de details van de drivers bekeken, gekopieerd naar de PC.
Maar ook dan werkt het niet.

De USB Driver van de website van Samsung gehaald en geïnstalleerd, maar die doet niks.

Hoe krijg ik dit nu aan de praat?

Zie foto Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V-dAs27Ha95DaCXnSLe9-gyVjAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7p5lWWp6AheyCOJh9NU7TvUI.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1668542 op 23-06-2023 00:46 ]

Beste antwoord (via rens-br op 26-06-2023 09:09)

Topicstarter
Het is inmiddels gelukt!
De oplossing: installatie van Windows Media Pack Feature en de WIndows Media Player via de optionele Windows installatie. (Settings-Apps-Apps & Features- Add feature en dan kiezen voor bovenstaande).
Dat maakt Windows 10 pro N gelijk aan Windows 10 Pro

Daarna het stuurprogramma bijwerken met kiezen uit lijst - Android Phone..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:28
Heb je bij Samsung op de website gekeken voor drivers voor je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja, zie post boven. Ik heb hem geinstalleerd, maar er gebeurt niks. in Apparatenbeheer zie je het beruchte gele driehoekje dat de MTP-driver niet is / kan worden geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het heeft vast iets te maken met dat N van Window 10 Pro. Het verschil tussen die twee is dat de N-versie geen mediapack heeft. Verklaart misschien ook het MTP probleem.
Er is door Micosoft een update daarvoor beschikbaar en die heb ik ook gedraaid. Geen foutmeldingen o.i.d.

Maar de driver kan nog steeds niet worden geinstalleerd.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is inmiddels gelukt!
De oplossing: installatie van Windows Media Pack Feature en de WIndows Media Player via de optionele Windows installatie. (Settings-Apps-Apps & Features- Add feature en dan kiezen voor bovenstaande).
Dat maakt Windows 10 pro N gelijk aan Windows 10 Pro

Daarna het stuurprogramma bijwerken met kiezen uit lijst - Android Phone..