Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-02 20:51
Hi,

Voor mijn wifi gebruik ik Google Nest Wifi (1 router en 1 wifi-punt). Het wifi-punt staat in mijn garage en werkt prima.

ECHTER:
als ik een muziekje wil luisteren doe ik dat door een spraakopdracht te geven: He Google speel youtube Iron Maiden, Run to the Hills. Ik krijg een playlist te horen met de melding dat ik alleen specifieke nummers kan luisteren met Youtube Music premium. Ik krijg dus niet de bedoelde song te horen...

In mijn huiskamer heb ik een Google Nest Hub staan en daar ben ik wel vrij in de keuze van een bepaald muziekstuk op Youtube...

Iemand een idee hoe ik die vrijheid ook in de garage kan krijgen met het genoemde apparaat? Ik kan het in de instellingen nergens vinden.

Grt. John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• articer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik had soort gelijk iets over mijn google home die niet reageert op bepaalde commando's. Na wat zoekwerk staat er dat je hem uit je netwerk moet gooien en op ieuw moet toevoegen. Daarna zou het moeten werken. Ps. Zelf nog geen tijd gehad maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos Cranendonck
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 31-10-2023
Het blijkt dat YouTube deze ondersteuning niet aan Google wil geven. Ik heb namelijk ook hetzelfde probleem.
Ook video muziekclips op mijn Google Nest 2nd generation ,spelen niet af op mijn Google Nest boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John1967
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-02 20:51
Nog een keer.

Heeft iemand nieuwe inzichten en oplossing hiervoor?

Mijn Nest hub (1e gen.) werkt zonder problemen.

Groet,
John