Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Honeywell Lyric T6

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:51
Mijn vraag
Waar moet ik een account aanmaken voor de Honeywell lyric T6

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Honeywell is dus volgens mij resideo geworden maar wanneer ik hier een account probeer aan te maken gebeurd er niets. Klopt het dat ik hier een account moet aanmaken?

Beste antwoord (via michaeltjeh1 op 23-06-2023 13:27)

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-11 21:58
Ik kon in de Resideo app een account aanmaken, daarna moet je de thermostaat koppelen in de app.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-11 21:58
Ik kon in de Resideo app een account aanmaken, daarna moet je de thermostaat koppelen in de app.

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:33
Heeft iemand anders ook dat het erop lijkt dat de backend services van hun heel vaak uit liggen? Ik gebruik Resideo app in combinatie met de Honeywell Lyric T6 en krijg bijna constant in de app te zien:

Service niet beschikbaar

De Resideo-service is tijdelijk niet beschikbaar. Dit heeft geen invloed op uw apparaten. Probeer het later opnieuw, de service is snel weer beschikbaar

Maar doordat het telkens uit ligt, kan ik hem niet goed op afstand bedienen/aanpassen/bekijken en moet ik telkens wachten tot ik weer thuis ben :/

• veetee
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13-09 15:16
Nee, Resideo ligt er hier zelden uit, nog geen 2 keer per jaar. Ik gebruik de T6 met geofence al 6 jaar, in het begin wel wat wifi problemen gehad maar dat gaat ook al weer heel lang goed.
Mocht je Apple gebruiker zijn, dan kan je de geofence besturing ook via Woning (homekit) doen, dan heb je Resideo helemaal niet meer nodig.