Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdal
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-10-2024
hallo,

ik heb van onze fotograaf honderden foto's gekregen van de bevalling van ons dochtertje, maar dat zijn allemaal arw bestanden.
nu wil mijn vriendin een fotoboek maken, maar die kan geen arw bestanden uploaden, dus ze moeten geconverteerd worden naar jpeg ofzo.
nu heb ik verschillende programma's gevonden waar ik dat kan doen, maar iemand enig idee of er een snellere manier is?
weinig zijn om de foto's 1 voor 1 aan te klikken.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiGyPh0
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:34
irfanview heeft een batch conversie functie, en kan volgens mij ook arw bestanden lezen.
Bovendien is het freeware

https://www.irfanview.com/

π-♭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdal
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21-10-2024
top, ga meteen kijken, bedankt voor je snelle reactie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AMD-USER
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 16:10
Hij of zij had beter gelijk de foto's in Jpeg kunnen omzetten. Bespaart jullie de moeite om zelf op zoek te gaan om dit om te zetten. Klanten moeten niet hiermee opgezadeld te worden. Dit is een kleine moeite voor de fotograaf om dit in een batch om te zetten. Ik doe dit ook voor mensen die erom vragen. RAW files moeten eigenlijk bij de fotograag blijven. Klanten krijgen de jpeg files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sys64738
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:09

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Helemaal eens met AMD-USER. Daarnaast had je met een simpele Google zoekopdracht volgens mij ook een heel eind gekomen.

Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dat zijn raw foto's. Inderdaad nogal vreemd dat je die als klant gekregen hebt (als je hier niet specifiek om hebt gevraagd), want dit zijn zeg maar de "negatieven" van digitale fotografie. Het zijn (nog) geen afgeronde foto's, en je zult ze moeten verwerken tot een JPEG.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Pagina: 1