Toon posts:

Wie heeft black&white ook in nl??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus black en white hiero liggen maar hij is in het nederlands wat ik weer wat irriterend vind in het spel liever engels maar ja die kleine kids he?

Maar me vraag was wie heeft er een bestandje om al dit nederlands om te zetten naar het engels. Ik kan het niet vinden op bwcenter.com

wie kan mij helpen?

bv dank

Verwijderd

Er is (godzijdank) een patch voor. dat zet alle teksten om in het engels. heb hem hier op cd staan. Alleen nog niet uitgeprobeerd. moet wel ergens te downloaden zijn. zal alleen flink groot zijn.

Verwijderd

Topicstarter
hmmm? is er niemand met een linkje?

Verwijderd

Topicstarter
mag ik vragen hoe je aan die cd bent gekomen trouwens?

Verwijderd

heb je de officiele site al geprobeerd?
of er zal ook wel al een planet black and white zijn

Verwijderd

Topicstarter
niks?

Verwijderd

die patch stond toen op een cd die je kreeg bij de pc zone. (gamesmagazine) daarom heb ik dat blad toen gekocht. nummertje 45 heb ik even voor je opgezocht. (je kan nabestellen, altijd beter dan uren dowloaden.)

Verwijderd

staat op www.bwgame.com als het goed is

Verwijderd

Topicstarter
ok iedergeval bedankt

Verwijderd

en die patch is dus 90 mb groot. dat wordt een leuke telefoonrekening!

Verwijderd

Topicstarter
kabel jongens kabel

maar hoe heette die patch ook al weer?

Verwijderd

lucky basterd. de patch is ervoor het omzetten naar de engelse taal en die hebben ze dan ook heel creatief énglish speech genoemd.

http://main.bwgame.com/englishspeech.shtml?

hoop gekloot. de nederlandse versie is toch ook leuk? :)

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:33

Smurf

Detri

Ondanks dat ik het spel zelf wel saai vond worden na een tijdje, was dit een van de eerste spellen die niet storend waren in het nederlands. Beter dan bij bijvoorbeeld dungeon keeper :)

)

Verwijderd

dungeon keeper was lachen in het NL :+

Verwijderd

hier juist andersom, dungeon keeper altijd fun met die nederlandse stem en black&white totaal niet, gewoon bah :P
maar dungeonkeeper... 'pas op de landheer komt eraan!' 'de goden hebben je offer beloont' 'je slaven worden boos'

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:05
Op maandag 03 september 2001 11:39 schreef SimbaDaBom het volgende:
kabel jongens kabel

maar hoe heette die patch ook al weer?
Casema is het woord Kabel niet waard :P >:)

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 14:21 schreef Xtuv het volgende:

[..]

Casema is het woord Kabel niet waard :P >:)
och, de telefoontikken heb je in ieder geval niet met Casema... :)

Verwijderd

Dat is dan ook wel het ENIGE voordeel van casema.

Verwijderd

Topicstarter
jep daarom heb ik casema ook lekker 24 uur aan en loaden maar alleen kut snelheid maar ja ik heb ook zo me geduld

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
bij mij ging er iets lekker mis met Black&White, ik had hier een nederlandse hoes die hem in het Frans(!!!!!!!!!) installeerde.

Ik dllde de patch en toen ik hem na 10 minuten installeerde, bleek er nog een half afgeragd process van b&w op de achtergrond te draaien... gevolg dat die 2 piemeltjes in het frans praatten, maar dat ik engelse text kreeg te zien... was best wel grappig

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
toppie jochie
Pagina: 1