Toon posts:

Hitman.exe is geen geldige win-32 toepassing??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo als je hierboven ziet weten jullie denk ik genoeg ik probeer hitman opte starten maar lukt niet.

Het is een soort van back-up zeg maar, en hetzelfde heb ik ook met me unreal cdtje die zeg ook dat het geen win 32 toepassing is.

weet iemand mij te helpen
bv dank da bom

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 22:07

Bene

list incomprehension

Krijg je vaak bij een brakke kopie. Zie het de laatste tijd het meest bij CDtjes die gekopieerd zijn op hogere snelheden waar ze niet voor gecertificeerd zijn. Hij had zeker ook erg veel moeite met het inlezen van de dir?

Verwijderd

StratoS V2.0 zweert bij zijn philips 36* 2x brander om backups en mp3 cdŽtjes te maken.
brand alles, brand fijn. (maar doet er wel 30 minuten over)

Verwijderd

Topicstarter
ja bene je hebt helemaal gelijk maar wat moet ik nou doen?
ik heb de originele nog bij me dus kan nog een goede kopie maken op een tragere snelheid??

of een andere optie?

Verwijderd

mmm cdŽtjes branden als backups is niet echt effectief vind ik je kan beter gewoon met CD-rwin ofzo naar iso dumpen en die dan rarren en zippen of acen ofzo.
dan kun je makkelijk 2 cdŽs op 1 backup cd kwijt

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb dus winoncd en ik kan iso cd maken wat zijn dat dan voor cd's? en moet ik alles eerst inpakken of hoe gaat dat? snap het niet echt

Verwijderd

nou als ik backups maak dan will ik het liefst zoveel mogelijk zooi op zo weinig mogelijk ruimte dus dan maak ik eerst een ISO van een CD die ik will backuppen.
een ISO is een heel grote .bin file die dus alles bevat wat op het CDŽtje stond.
die ISO file pak ik dan in (meestal eerst Rar dan ace)
en dan maak ik ongeveer van 500 MB ongeveer ~300 MB
dus kan ik meestal wel net 2 CDŽs op 1 CD proppen. scheelt je toch weer 50% aan lege CDŽs.

Verwijderd

Topicstarter
heee toppie bedankt voor de uitleg
:)

Verwijderd

Topicstarter
om toch nog ff terug te komen unreal en hitman dat spel hebben die cd nodig tijdens het spelen is het dan niet stom om dan van die gegevens een iso cd te maken en dan te comprimeren? want als dat spel naar die cd vraagt kan hij dat dan wel lezen??

sorry dat ik weinig leestekens gebruik, maar typt lekker sneller.

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
eh het kan ook zijn dat je windows opnieuw geinstalleerd hebt (lees upgegrade).
Dan wi lie ook nog wel eens brak gaaan spel opnieuw installeren werkt ie weer. :)

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Als je die spellen zonder CD wil spelen moet je een crack gebruiken. (Of mag ik dat niet zeggen op deze nette site?)
Die kan je bv halen op 127.0.0.1 8-)

Nee. En als je de moeite neemt om even een FAQ of modpolicy door te lezen, weet je dat.

Verwijderd

sorry gozer ik was onder de indruk dat je wat wou backuppen.
voor warez zou ik maar ergens anders gaan kijken.

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Alsnog exuses, ik heb de FAQ nu wel gelezen.
Pagina: 1