Mijn vraag
Office 365 (licentie via school als docent) deed het tot een dag of 2 geleden prima. Nu opent alles extreem moeizaam, sluit niet af
- excel opent normaal maar sluiten duurt eindeloos (alleen de app, geen bestand open)
- word lijkt het normaal te doen, maar bestand uit teams via sharepoint openen duurt eindeloos
- outlook duurt eindeloos om op te starten, doet het na 2 minuten ofzo wel.
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 11 education
office 365 voor onderwijs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- 2 herinstallaties van office 365.
- saralog:eerste regel zo ongeveer:
06/21/2023 15:32:47,6432,1,Info,HRC,##Calling RegEnumKeyEx API Failed, the error code: 2
ik ga wellicht alles weer verwijderen en kijken of ik office 2016 gewoon kan installeren... daar heb ik losse key van gekregen. Maar als iemand weet hoe je dit kan fixen dan graag.
Office 365 (licentie via school als docent) deed het tot een dag of 2 geleden prima. Nu opent alles extreem moeizaam, sluit niet af
- excel opent normaal maar sluiten duurt eindeloos (alleen de app, geen bestand open)
- word lijkt het normaal te doen, maar bestand uit teams via sharepoint openen duurt eindeloos
- outlook duurt eindeloos om op te starten, doet het na 2 minuten ofzo wel.
Relevante software en hardware die ik gebruik
windows 11 education
office 365 voor onderwijs.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- 2 herinstallaties van office 365.
- saralog:eerste regel zo ongeveer:
06/21/2023 15:32:47,6432,1,Info,HRC,##Calling RegEnumKeyEx API Failed, the error code: 2
ik ga wellicht alles weer verwijderen en kijken of ik office 2016 gewoon kan installeren... daar heb ik losse key van gekregen. Maar als iemand weet hoe je dit kan fixen dan graag.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)