Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem voor thuiswerken, gamen en video bewerken (After effects en Premiere Pro). Ik speel vooral indie games en single-player AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij rond de 1000 - 1200 euro een mooi streven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Fractal Design Meshify S2, AMD Ryzen 7 5700X (jumped the gun wanneer ik een aanbieding zag) Monitor, toetsenbord, muis etc heb ik al. Ik heb geen windows 10 licentie
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Formaat is geen probleem. Stilte tijdens het werken is wel belangrijk. Tijdens het gamen iets minder.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
De laatste pc die ik heb gebouwd is ondertussen bijna 10 jaar oud en ook toen maakte ik gebruik van een step by step guide. Ik waardeer tips over de compatibiliteit van de onderdelen, maar ik ben ook zeker geïnteresseerd in alternatieven die we meer bang voor mijn buck geven.
Ik ben op zoek naar een gebalanceerd systeem voor thuiswerken, gamen en video bewerken (After effects en Premiere Pro). Ik speel vooral indie games en single-player AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij rond de 1000 - 1200 euro een mooi streven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Fractal Design Meshify S2, AMD Ryzen 7 5700X (jumped the gun wanneer ik een aanbieding zag) Monitor, toetsenbord, muis etc heb ik al. Ik heb geen windows 10 licentie
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 Black - TG | € 159,99 | € 159,99 |
| Totaal | € 348,99 | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Formaat is geen probleem. Stilte tijdens het werken is wel belangrijk. Tijdens het gamen iets minder.
Ga je overklokken?
Denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
De laatste pc die ik heb gebouwd is ondertussen bijna 10 jaar oud en ook toen maakte ik gebruik van een step by step guide. Ik waardeer tips over de compatibiliteit van de onderdelen, maar ik ben ook zeker geïnteresseerd in alternatieven die we meer bang voor mijn buck geven.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 Gaming X V2 | € 107,- | € 107,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6750 XT Challenger Pro 12G OC | € 399,95 | € 399,95 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,90 | € 31,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16Q-64GIS | € 133,25 | € 133,25 |
| 1 | Voedingen | NZXT C650 Gold v2 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 44,90 | € 44,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 796,90 | ||