Mijn vraag:
Ik wil graag dat Cel B8 rood kleurt zodra er een bedrag is ingevuld bij R8 tot en met W8 en wanneer het selectie vakje bij "DVO" niet is ingevuld(ONWAAR). Wat voor formule gebruik ik daarvoor? Ik kan het wel met 1 van de 2 maar niet met beide tegelijk.
Dus zodra het selectievakje ONWAAR is + er een bedrag is ingevuld bij R8 t/m W8 dan mag moet B8 op rood anders niet.
Zie onderstaande foto:
/f/image/bclEW0qPy7rpGMOXdfRjeDZR.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Google Spreadsheets
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ken conditionele opmaak in Google Spreadsheets ik weet hoe je met een van de 2 zoals met de formule:
''=$F8'' een cel kan geel kan laten kleuren op basis van een selectievakjes die is aangevinkt(WAAR).
En ook gewoon de tekst bevat waaronder een bedrag.
Maar nu moet ik ze allebei in een formule verwerken en dat is niet gelukt.
Ik wil graag dat Cel B8 rood kleurt zodra er een bedrag is ingevuld bij R8 tot en met W8 en wanneer het selectie vakje bij "DVO" niet is ingevuld(ONWAAR). Wat voor formule gebruik ik daarvoor? Ik kan het wel met 1 van de 2 maar niet met beide tegelijk.
Dus zodra het selectievakje ONWAAR is + er een bedrag is ingevuld bij R8 t/m W8 dan mag moet B8 op rood anders niet.
Zie onderstaande foto:
/f/image/bclEW0qPy7rpGMOXdfRjeDZR.png?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Google Spreadsheets
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik ken conditionele opmaak in Google Spreadsheets ik weet hoe je met een van de 2 zoals met de formule:
''=$F8'' een cel kan geel kan laten kleuren op basis van een selectievakjes die is aangevinkt(WAAR).
En ook gewoon de tekst bevat waaronder een bedrag.
Maar nu moet ik ze allebei in een formule verwerken en dat is niet gelukt.