Ik heb een probleem met de voice channels kan geen voice channel joinen en ook niet openen. Dit probleem is sinds kort ontstaan en is behoorlijk frustrerend ik kan dus niet communiceren met andere spelers zowel party chat/ game chat allebei werkt niet. Niemand kan mij horen en ik kan niemand verstaan. Als ik het spel opnieuw installeer dan is het 1 dag goed maar dan krijg ik die mic bug weer en dan blijft het hele dagen zo als ik zelf niet de stap onderneem om alles weer opnieuw te installeren.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Gtx1080ti msi videokaart
I74690k processor
Msi gaming z7 moederbord
16gb kingston werkgeheugen
Corsair toetsenbord
Logitech g635 headset
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van region gewisseld (youtube tip)
Uninstall fortnite ( werkt het voor 1 dag)
Repareren ( werkt niet)
Mic unpluggen/inpluggen
Ik speel op pc , ik weet dat ik via andere programma's, teamspeak, discord, ook gebruik kan maken van de voice chat maar de meeste waar ik mee speel spelen op ps5 / ps4 / xbox dus dan zijn die andere programma's niet mogelijk voor mijn team mates.
Ik heb dit probleem al vermeld op meerdere forums maar kennelijk weet niemand de oplossing helaas. Ik weet dat er veel meer mensen dit probleem hebben maar nog geen oplossing hebben voor dit probleem, Ik dacht probeer het ook op deze manier
Greetzzz
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Gtx1080ti msi videokaart
I74690k processor
Msi gaming z7 moederbord
16gb kingston werkgeheugen
Corsair toetsenbord
Logitech g635 headset
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van region gewisseld (youtube tip)
Uninstall fortnite ( werkt het voor 1 dag)
Repareren ( werkt niet)
Mic unpluggen/inpluggen
Ik speel op pc , ik weet dat ik via andere programma's, teamspeak, discord, ook gebruik kan maken van de voice chat maar de meeste waar ik mee speel spelen op ps5 / ps4 / xbox dus dan zijn die andere programma's niet mogelijk voor mijn team mates.
Ik heb dit probleem al vermeld op meerdere forums maar kennelijk weet niemand de oplossing helaas. Ik weet dat er veel meer mensen dit probleem hebben maar nog geen oplossing hebben voor dit probleem, Ik dacht probeer het ook op deze manier
Greetzzz
...