Ik heb de Redmi Note 12 Pro sinds bijna een week. Heb eigenlijk maar 1 issue waar ik last van heb. De WiFi verbinding met mn Deco M4 accesspoints is niet stabiel. Regelmatig een disconnect, WiFi icoontje even weg, komt weer en maakt weer verbinding. Duurt een paar seconden in totaal.
Dit gebeurt soms paar keer per minuut. Soms paar keer per 10 minuten.
Statisch ip adres hielp niet. Wifi throtting in developer settings uitzetten of aanzetten hielp ook niet. Netwerk instellingen resetten ook niet. Deco's een update gegeven en dus herstart. Ook geen verbetering . Alle WiFi netwerken vergeten en opnieuw verbinding maken. Ook niks.
Uiteindelijk echt van alles geprobeerd en de Mesh Technology setting voor dit apparaat uitzetten in de Deco app lijkt te werken. Echter daardoor dus soms in het huis niet het beste WiFi bereik. Dus niet de mooiste oplossing.
Alle andere apparaten in huis hebben hier geen last van. Mijn vorige Mi Note 10 lite ook niet.
Verder een fijn toestel tot nu toe. Lange accuduur. Scherm een hoge helderheid. Prima snelheid. Camera moet ik nog een beetje uitproberen.
[
Voor 32% gewijzigd door
hars73 op 22-06-2023 23:31
]