Sinds september 2022 hebben wij een pv installatie met oost-west opstelling.
2 stringen
String 1 - Oost 10 panelen 360WP
String 2 - West 8 panelen 360WP
Omvormer: Goodwe GW6K-DT
In de meterkast is dit aangesloten op een Hager ADM416G, Alamat Aardlekautomaat 4-polig 16 A B-karakteristiek 6 kA, 30 mA klasse A
19 juni is deze voor het eerst er uit geklapt en daar kwam ik 's avond achter.
Vanmorgen na de heftige buien van gisteren is de Alamat er weer uit geklapt.
Voor dat ik de installateur inschakel wil ik mij eerst even ingelezen en voorbereid hebben. En natuurlijk vrijblijvend advies bij jullie vragen.
Ik heb dit topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1998834/1 al doorgelezen en ben iets wijzer geworden, maar ik ben geen elektricien
Wat kan ik zelf doen om een aantal zaken uit te sluiten?
- doormeten van installatie door installateur
- controle mk installatie door installateur
- kan ik zelf via Sems of de omvormer kijken of er ergens fouten zijn? Zo ja, hoe kan ik dit doen?
Alle toelichting / hulp wordt zeer gewaardeerd.
2 stringen
String 1 - Oost 10 panelen 360WP
String 2 - West 8 panelen 360WP
Omvormer: Goodwe GW6K-DT
In de meterkast is dit aangesloten op een Hager ADM416G, Alamat Aardlekautomaat 4-polig 16 A B-karakteristiek 6 kA, 30 mA klasse A
19 juni is deze voor het eerst er uit geklapt en daar kwam ik 's avond achter.
Vanmorgen na de heftige buien van gisteren is de Alamat er weer uit geklapt.
Voor dat ik de installateur inschakel wil ik mij eerst even ingelezen en voorbereid hebben. En natuurlijk vrijblijvend advies bij jullie vragen.
Ik heb dit topic https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1998834/1 al doorgelezen en ben iets wijzer geworden, maar ik ben geen elektricien
Wat kan ik zelf doen om een aantal zaken uit te sluiten?
- doormeten van installatie door installateur
- controle mk installatie door installateur
- kan ik zelf via Sems of de omvormer kijken of er ergens fouten zijn? Zo ja, hoe kan ik dit doen?
Alle toelichting / hulp wordt zeer gewaardeerd.