Microsoft xbox app windows 11

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daslan
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 31-07 08:33
Ik heb al een tijdje problemen met de XBOX app waarbij de games niet gedownload worden of er een hele dag over doen. Ik krijg het op geen enkele manier gefikst. De downloads zijn dan echt ontzettend traag of downloaden simpelweg gewoon NIET. Bij andere game launchers gaat het allemaal prima.

- Ryzen 7 5800x
- Inno3D RTX 3080
- NZXT N7 B550
- G.SKILL Trident Z
- Nvidia Geforce Experience
- Gigabit verbinding, speedtest geeft aan: DOWNLOAD 941 Mbps, UPLOAD 38 Mbps. Ook hier zijn alle drivers up to date

Alle software en hardware zijn up to date, evenals Windows 11 pro zelf.

https://support.xbox.com/...bleshoot-games-windows-10

https://gameserrors.com/x...orner%20and%20go%20ahead. alle oplossingen in de link werken helaas niet voor mij

Van Windows 10 naar Windows 11 overstap geprobeerd
Windows 11 opnieuw geïnstalleerd
Cruciale drivers opnieuw geïnstalleerd

Voordat ik overstap naar Microsoft support, wil ik kijken of er mede Tweakers tegen de zelfde problemen aanlopen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorppp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-07 18:30
Kun je eens cmd of powershell als admin openen en deze commando uitvoeren en de results hier posten?: netsh interface tcp show global

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daslan
Victorppp schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:02:
Kun je eens powershell als admin openen en deze commando uitvoeren en de results hier posten?: netsh interface tcp show global
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RLPy5LopiYkJjCaOG6-F3lwWSA8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aJFsktHLWPLuZsUSKZGXTx9D.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorppp
Bij mij was Receive Window Auto-Tuning Level een keer disabled maar ik zie dat dat niet het geval is hier.

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daslan
Victorppp schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:06:
Bij mij was Receive Window Auto-Tuning Level een keer disabled maar ik zie dat dat niet het geval is hier.
Zo te lezen ook dezelfde of soortgelijke probleem gehad? Ik zie online dat er veel mensen soortgelijke problemen hebben, maar natuurlijk staat er nooit duidelijk een fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorppp
Daslan schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:07:
[...]

Zo te lezen ook dezelfde of soortgelijke probleem gehad? Ik zie online dat er veel mensen soortgelijke problemen hebben, maar natuurlijk staat er nooit duidelijk een fix...
Ja ik had dit ook een keer maar de eerste google search was bij de fix al echter is dat niet de fix bij jouw aangezien Receive Window Auto-Tuning Level bij jouw wel aan staat.

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daslan
Victorppp schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:11:
[...]

Ja ik had dit ook een keer maar de eerste google search was bij de fix al echter is dat niet de fix bij jouw aangezien Receive Window Auto-Tuning Level bij jouw wel aan staat.
Echt raar, bij alle andere launchers zoals Steam, Ubisoft connect en EA gaat alles met een rap tempo. Bij Windows 10 had ik dit probleem ook, uit wanhoop na alle potentiële fixes maar de pc hele nacht laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:12
Via de Windows Store al gekeken of er updates zijn van de app?
Regio instellingen nagekeken in de Xbox App en profiel?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daslan
Wylana schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:42:
Via de Windows Store al gekeken of er updates zijn van de app?
Regio instellingen nagekeken in de Xbox App en profiel?
Yup, alles staat correct en is up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_duck
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 08:49
zelfde problemen gehad op meerdre van mijn systemen. wat help is herstart van het systeem (dus geen shutdown/afsluiten) of in de services de Gaming Services herstart wil ook wel eens helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daslan
Master_duck schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:05:
zelfde problemen gehad op meerdre van mijn systemen. wat help is herstart van het systeem (dus geen shutdown/afsluiten) of in de services de Gaming Services herstart wil ook wel eens helpen.
De services heb ik diverse malen reset, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.. Helaas zonder succes. Soms helpt een reboot wel maar dat maakt het probleem nog steeds irritant gezien ik geniet van de gamepass en zo regelmatig van games switch... Misschien als meerdere mensen zich melden dat het een globaal probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss429
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01:56
Daslan schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 16:41:
[...]

De services heb ik diverse malen reset, verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.. Helaas zonder succes. Soms helpt een reboot wel maar dat maakt het probleem nog steeds irritant gezien ik geniet van de gamepass en zo regelmatig van games switch... Misschien als meerdere mensen zich melden dat het een globaal probleem kan zijn?
Zelfde probleem hier. Heb jij al een oplossing gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daslan
Boss429 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 06:19:
[...]

Zelfde probleem hier. Heb jij al een oplossing gevonden?
Ik heb ondertussen diverse keren een clean install gedaan wat mijn probleem definitief heeft opgelost...

[ Voor 28% gewijzigd door Daslan op 10-08-2024 19:50 ]

Pagina: 1