New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Denk ut wel...Op maandag 03 september 2001 10:28 schreef ijzer7 het volgende:
[...]
Betekent dat einde oefening?
Waarom gaan er dan 2 harde schijven in mijn systeem kapot binnen 2 weken; Pure pech (PP), of is er iets met mijn MOBO / voeding of wat dan ook aan de hand?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Verwijderd
Ik zou Toch ook eens een nieuwe voeding proberen en niet gaan kloten in de bios...
zorg eerst dat je computer in orde komt
greetz La Gomera
greetz La Gomera
Verwijderd
Zijn het 7200RPM schijven?
Check dan ook eens de koeling, sommige modellen worden erg warm en gaan gewoon kapot zonder koeling.
Check dan ook eens de koeling, sommige modellen worden erg warm en gaan gewoon kapot zonder koeling.
Zou het aan een defecte voeding liggen? Kan dat tot dit soort problemen leiden?Op maandag 03 september 2001 10:52 schreef La_Gomera het volgende:
Ik zou Toch ook eens een nieuwe voeding proberen en niet gaan kloten in de bios...
greetz La Gomera
HDD is 7200 RPM inderdaad, maar hij zit vlak voor (of achter, tis maar hoe je het bekijkt) een zuigende 80mm Sunon, dus dat zou op zich ook koelen genoeg moeten zijn.
Verwijderd
Of het aan de voeding kan liggen zou'k niet weten.Op maandag 03 september 2001 11:35 schreef ijzer7 het volgende:
[..]
Zou het aan een defecte voeding liggen? Kan dat tot dit soort problemen leiden?
HDD is 7200 RPM inderdaad, maar hij zit vlak voor (of achter, tis maar hoe je het bekijkt) een zuigende 80mm Sunon, dus dat zou op zich ook koelen genoeg moeten zijn.
En wat betreft die koeling: zuigen is nooit echt effektief, blazen is veel beter. En is die HD niet aan de boven- en onderkant ingebouwd tussen iets anders? Met andere woorden: kan er wel een goeie luchtstroom overheen/onderdoor?
Je hebt ook nog niks gezegd over het merk HD. IBM-etjes zijn de laatste tijd nogal berucht wat betreft de geest geven...
Mijn IBM 45GB heeft het inderdaad begeven van de week. Daar is deze Maxtor 61GB voor in de plaats gekomen.Op maandag 03 september 2001 12:33 schreef raccoon het volgende:
[..]
Of het aan de voeding kan liggen zou'k niet weten.
En wat betreft die koeling: zuigen is nooit echt effektief, blazen is veel beter. En is die HD niet aan de boven- en onderkant ingebouwd tussen iets anders? Met andere woorden: kan er wel een goeie luchtstroom overheen/onderdoor?
Je hebt ook nog niks gezegd over het merk HD. IBM-etjes zijn de laatste tijd nogal berucht wat betreft de geest geven...
Maar... Ik heb mijn rounded UDMA-100 kabel er tussenuit gehaald, een gewone UDMA-100 kabel ertussen gezet, en... draaien.
Tja...
-zucht- 
Nu ook weer met de rounded cable ertussen doet ie het... Zal er misschien een soort van kabel los hebben gezeten?
Alles draait nu tot nader order.
Thx y'all
Nu ook weer met de rounded cable ertussen doet ie het... Zal er misschien een soort van kabel los hebben gezeten?
Alles draait nu tot nader order.
Thx y'all
Pagina: 1