EDIT: de laatste 2 foto's heb ik vandaag gemaakt, de vloer is donderdag geëgaliseerd. Op zich is de vloer nu droog op deze twee plekken na, beide aan de achterkant van de woning.
,In mijn woning is vloerverwarming gefreesd, ik dacht dat het zand cement vloer was.
Nu bleek het anhydriet te zijn.
Ze hebben de sleuven dichtgesmeerd en nu gaven ze aan dat deze ondergrond langer duurt om te drogen?
ze willen morgen komen, maandag gefreesd en dichtgesmeerd om te egaliseren. Dus twee dagen ertussen.
Ik vind de vloer vrij donker, mij oogt hij nog lang niet droog, willen jullie svp meekijken?
De monteur gaf aan de vloerverwarming getest te hebben, kan dit zonder thermostaat?
Hij zou ons bellen als hij klaar was, dat deed hij met de mededeling, heb getest, alles doet het, en heb de deur dichtgetrokken. Hij was dus al weg, is dat normaal? Ik heb geen uitleg over iets gekregen?
Hetzelfde bedrijf komt wel ( man die gefreesd en aangesloten heeft is ingehuurd als zzp-er) egaliseren
:strip_exif()/f/image/wEOkBzHQDfRC4zksZFHFSyB4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EWYKcxM4Kor2liVcV6zsjMU0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/js0oQ2ppreZgwpgnA2vBd9jA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kezKQm0cNnzImBThxsXOSubc.jpg?f=fotoalbum_large)
,In mijn woning is vloerverwarming gefreesd, ik dacht dat het zand cement vloer was.
Nu bleek het anhydriet te zijn.
Ze hebben de sleuven dichtgesmeerd en nu gaven ze aan dat deze ondergrond langer duurt om te drogen?
ze willen morgen komen, maandag gefreesd en dichtgesmeerd om te egaliseren. Dus twee dagen ertussen.
Ik vind de vloer vrij donker, mij oogt hij nog lang niet droog, willen jullie svp meekijken?
De monteur gaf aan de vloerverwarming getest te hebben, kan dit zonder thermostaat?
Hij zou ons bellen als hij klaar was, dat deed hij met de mededeling, heb getest, alles doet het, en heb de deur dichtgetrokken. Hij was dus al weg, is dat normaal? Ik heb geen uitleg over iets gekregen?
Hetzelfde bedrijf komt wel ( man die gefreesd en aangesloten heeft is ingehuurd als zzp-er) egaliseren
:strip_exif()/f/image/wEOkBzHQDfRC4zksZFHFSyB4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EWYKcxM4Kor2liVcV6zsjMU0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/js0oQ2ppreZgwpgnA2vBd9jA.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kezKQm0cNnzImBThxsXOSubc.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DU3MfLg2amCNhPciigcyWD0M.jpg?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Natascha op 24-06-2023 22:28 ]