Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-05 10:38
Hey all,

Ik ben op zoek naar groepenkast stickers, zodat ik de groep per fase kan stickeren. Ik heb wel een velletje bij mijn groepenkast gekregen, maar a) het zijn te weinig, en b) het zijn maar 2 kleuren, terwijl ik 3 kleuren voor 3 phasen wil (eigenlijk zelfs 6 kleuren).

Dus b.v. zoiets: https://www.groepenkastco...os/448/444200226.jpg.webp

enig idee hoe dit soort dingen heten en waar te krijgen (buiten groepenkastcompleet). Gamma of hornbach b.v. kan ik het niet bij vinden ... het lijkt dat het SEP stickers heet, maar dat is bijna niet te googlen. Liever een iets gangbare term, zodat ik ook in het buitenland eventueel kan zoeken (ebay/aliexpress).

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chewmonkey
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 16:06
n0d3 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 22:21:
Hey all,

Ik ben op zoek naar groepenkast stickers, zodat ik de groep per fase kan stickeren. Ik heb wel een velletje bij mijn groepenkast gekregen, maar a) het zijn te weinig, en b) het zijn maar 2 kleuren, terwijl ik 3 kleuren voor 3 phasen wil (eigenlijk zelfs 6 kleuren).

Dus b.v. zoiets: https://www.groepenkastco...os/448/444200226.jpg.webp

enig idee hoe dit soort dingen heten en waar te krijgen (buiten groepenkastcompleet). Gamma of hornbach b.v. kan ik het niet bij vinden ... het lijkt dat het SEP stickers heet, maar dat is bijna niet te googlen. Liever een iets gangbare term, zodat ik ook in het buitenland eventueel kan zoeken (ebay/aliexpress).
Wat voor merk groepenkast heb je? Je hebt soms standaard stickervellen (met afwerking).

Van ABB zoals @Navi al noemt, kun je gebruiken. Maar zelf heb ik bijvoorbeeld de 'infoset' van het merk Eaton.

De stickers/vellen passen dan precies onder de schakelaars in de daarvoor bestemde inkepingen.

Edit: linkje, https://www.elektramat.nl...infoset-voor-s55-1069213/

[ Voor 4% gewijzigd door Chewmonkey op 20-06-2023 23:35 ]

24x 380Wp oost-west, Marstek E 5.12, MGzs2019, NibeF130 met lekkere geknutsel om hem hybride op cv te zetten. Gas: 200m3 stroom: ruim voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:55

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Je kan het ook zelf ontwerpen? De stickers bij onze meterkast hebben we zelf ontworpen, uitgeprint en vastgeplakt.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:22

Marc H

- - Is wakker - -

met wat simpel photoshop maak je die toch zelf?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BrainCrash
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
Ik heb ze ook gewoon zelf gemaakt.
Kan met Photoshop, Illustrator, Ms Visio, Libreoffice Draw, Inkscape, enz… Elk willekeurig tekenprogramma dus, zeg maar.

Ik heb Libreoffice Draw gebruikt. Gratis, en je kunt makkelijk met exacte maten werken. En zoals ik ze gemaakt heb kan ik ze toch niet kopen :D

Uitprinten, en met Pritt vastplakken. Eventueel (voor het vastplakken) nog plastificeren als je dat mooier vind. Kan zelfs simpel met een brede rol transparante tape bijvoorbeeld.

[ Voor 6% gewijzigd door BrainCrash op 21-06-2023 00:06 ]

-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!

Pagina: 1