Ik heb al aardig wat vergelijkbare vragen hier bekeken, maar helaas nog steeds geen antwoord op mijn vraag gevonden.
In mijn nieuwbouwhuis zit een krachtgroep voor de keuken:
:strip_exif()/f/image/5FQBjrFypOCDQmx3cD3XIb2N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KbIsFEGSmZBnNwWgYbwRqUWc.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn kookplaat kan maar op 2 fases. Ik heb een perilex stekker met daaraan een 5 aderige kabel.
:strip_exif()/f/image/YHnyq6BJbbuEjSpoYyqtl0Dx.jpg?f=fotoalbum_large)
Op mijn kookplaat staat voor een kookgroep, dit aansluitschema:
:strip_exif()/f/image/Z6UKomi65AQ8o1OmyGzKqqke.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu was mijn eerste idee om het aan te sluiten zoals aangegeven, met grijs en blauw met het bruggetje er tussen, maar dan maak ik natuurlijk kortsluiting. Hoe moet ik dit wel aansluiten?
Ik had ook al oplossingen gevonden van ‘een draad niet aansluiten in de stekker’, maar omdat ik een voorgemonteerde stekker heb, zie ik het niet zo zitten om de grijze draad maar lekker te laten bungelen
Moet ik gewoon een andere stekker kopen en L3/grijs daar zelf niet in afmonteren?
In mijn nieuwbouwhuis zit een krachtgroep voor de keuken:
:strip_exif()/f/image/5FQBjrFypOCDQmx3cD3XIb2N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KbIsFEGSmZBnNwWgYbwRqUWc.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn kookplaat kan maar op 2 fases. Ik heb een perilex stekker met daaraan een 5 aderige kabel.
:strip_exif()/f/image/YHnyq6BJbbuEjSpoYyqtl0Dx.jpg?f=fotoalbum_large)
Op mijn kookplaat staat voor een kookgroep, dit aansluitschema:
:strip_exif()/f/image/Z6UKomi65AQ8o1OmyGzKqqke.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu was mijn eerste idee om het aan te sluiten zoals aangegeven, met grijs en blauw met het bruggetje er tussen, maar dan maak ik natuurlijk kortsluiting. Hoe moet ik dit wel aansluiten?
Ik had ook al oplossingen gevonden van ‘een draad niet aansluiten in de stekker’, maar omdat ik een voorgemonteerde stekker heb, zie ik het niet zo zitten om de grijze draad maar lekker te laten bungelen
Moet ik gewoon een andere stekker kopen en L3/grijs daar zelf niet in afmonteren?