Norton Anti Virus Live Update

Pagina: 1
Acties:
  • 359 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Topicstarter
De Live-Update van NAV is altijd maar 1 jaar geldig, als je NAV ook opstart staat ook op het scherm:

Update Service voor virusbeveiliging verloopt over xxx dagen

Als je NAV opnieuw installeert na dit jaar kan je gewoon weer fijn live-updaten.

Maar is het mogelijk om die xxx dagen te verhogen (In je register??), zodat ik niet na een jaar weer NAV opnieuw moet installeren?!

Ik heb al lopen zoeken, maar kon niet echt iets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
volgens mij mag je dit hier niet vragen...lijkt me illegaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 16:02
Gelukkig is er net een nieuwe versie uit (2002) en als je die koopt dan heb je weer een jaar!

Probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Het is een warez-request, maar ik geef je wel een tip.
Uninstall die Norton-muk.
Is niet goed voor je snelheid, performance etc. ... en je kan zoweiso beter iets van McAfee gebruiken ,lijkt me beter.
Die stomme firewalls zijn alleen nodig als je niet "zinnig" installeerd.
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat is er illegaal aan, ik heb het programma toch gekocht?

Enneh, 2002 kopen is een optie, maar aangezien we op het werk een flink aantal pc'tjes hebben... 2001 werkt prima.
En waarom een licentie kopen als ik al een licentie enzo heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29984

Die licence heeft een beperkte houdbaarheid van daar en aan je warez request daar antwoord ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Enneh, 2002 kopen is een optie, maar aangezien we op het werk een flink aantal pc'tjes hebben... 2001 werkt prima.
Oke ...
je hebt dus een licentie voor 2001 ...
Dus niet voor 2002 .....dat komt omdat het een licentie is voor een jaar.
Als je aan ons dus vraagt om dit te omzeilen is dat een warez-request. |:(
Maar genoeg gezeik.
Als je dat spul wilt blijven gebruiken: herinstaleer se met al die muk.
Of zoek ff op google of zo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11
Op maandag 03 september 2001 10:24 schreef Talon het volgende:
Het is een warez-request, maar ik geef je wel een tip.
Uninstall die Norton-muk.
Is niet goed voor je snelheid, performance etc. ... en je kan zoweiso beter iets van McAfee gebruiken ,lijkt me beter.
Die stomme firewalls zijn alleen nodig als je niet "zinnig" installeerd.
Succes :)
McAfee crached bij mij altijd, is traag en werkt niet onder Windows XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:27
Volgens mij kan je van de FTP server van Symantec gewoon de laatste virus-updates blijven halen. Je moet ze dan handmatig installeren ipv. via Live-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Hallo, een virus-def. licentie verlengen kost maar $3.95
Dus niet zo zeuren en gewoon kopen, is niet zoveel tov licentie van het pakket.
Op maandag 03 september 2001 11:34 schreef biobak het volgende:
Volgens mij kan je van de FTP server van Symantec gewoon de laatste virus-updates blijven halen. Je moet ze dan handmatig installeren ipv. via Live-update.
Werkt niet, dan meld ie dat gewoon (ten minste bij versie 2000 is dat zo), installed het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jawel, je kan gewoon van de symantec site de complete virusdefinities downloaden, je licentie blijft geldig (Dus dat het een 1jarige licentie is, is BS)

Je kan alleen Live-Update niet meer gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:35
Een abbo op de defs kost geld. Maar handmatig downloaden blijkbaar dus niet. Zie het al een service t.o.v. DHZ.

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32782

Heej, ik zat met hetzelfde probleem, vorige week is m'n licentie verlopen...

Ik dacht dus ook "die paar piekes, koop gewoon on-line een nieuwe voor een jaar". Is m'n credit card verlopen! :( Dus dat ging mooi niet door.

Maar als iemand me kan vertellen waarvandaan je handmatig de virus updates kunt downloaden (i.p.v. via LiveUpdate) en hoe ik ze handmatig moet installeren, zou ik die iemand best dankbaar zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Wanneer je NAV al een jaar geïnstalleerd hebt staan is het misschien aan te raden om Windows eens schoon te installeren. Als je NAV dan weer installeert kun je weer een jaar vooruit.
Dan heb je gelijk een schone (=snelle) installatie.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 03 september 2001 13:14 schreef raccoon het volgende:
Maar als iemand me kan vertellen waarvandaan je handmatig de virus updates kunt downloaden (i.p.v. via LiveUpdate) en hoe ik ze handmatig moet installeren, zou ik die iemand best dankbaar zijn... :)
Ik gebruik voor m'n 98 clients nog steeds de Scanner versie van NAV die ik destijds gratiz bij m'n mobo kreeg (lekker klein en licht, helaas 95/98 only), en haal de updates van ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/antivirus_definitions/norton_antivirus/ af.
Je moet alleen ff op de datum letten, als je dan de xxxxi32.exe (xxxx voor de datum) versie pakt heb je de auto updater binnen (meestal 2-2.5 megs).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 03 september 2001 13:48 schreef BackSlash32 het volgende:

[..]

Ik gebruik voor m'n 98 clients nog steeds de Scanner versie van NAV die ik destijds gratiz bij m'n mobo kreeg (lekker klein en licht, helaas 95/98 only), en haal de updates van ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/antivirus_definitions/norton_antivirus/ af.
Je moet alleen ff op de datum letten, als je dan de xxxxi32.exe (xxxx voor de datum) versie pakt heb je de auto updater binnen (meestal 2-2.5 megs).
Ja jammer dan, als ik ff lees op de symantec site:
Virus definitions are available from Symantec with a paid subscription. If you purchased a retail version of Norton AntiVirus, Intelligent Updater detects whether your subscription is up-to-date. If your subscription has expired, you must renew it before using Intelligent Updater
en ff verderop:
Virus Definition Update Installer:

If your product is among:

[knip, knip]
...
[/knip, knip]

You can use:

0830i32.exe
Dus die executable die jij noemt is volgens mij de intelligent updater en die controleert wel degelijk of je licentie verlopen is.

Ik kan maar beter zorgen dat m'n credit card weer geldig wordt, en dan gewoon voor 8 gulden en nog-wat een jaar lang die licentie verlengen. Is ook makkelijker met LiveUpdate en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Uhhh... nee, ik heb 'm gisteren nog gebruikt toevallig ;)
En de Scanner versie is toch al van dik voor NAV 2000.

Ik heb dan ook geen subscription, maar kan ze wel gebruiken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
andere optie is om gewoon NAV te uninstallen en daarna weer installen, et voila.
NAV en Liveupdate werkt dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 03 september 2001 14:15 schreef Vreez het volgende:
andere optie is om gewoon NAV te uninstallen en daarna weer installen, et voila.
NAV en Liveupdate werkt dan weer.
Heb ik slechte ervaringen mee op m'n oude comp... Virusscanner ge-uninstalled, werkte gelijk windows niet meer.. :(
Was wel Win95 trouwens, en welke virusscanner dat weet ik niet meer (ik dacht ook Norton...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hier gaat het allemaal prima, verwijderen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op maandag 03 september 2001 14:49 schreef Vreez het volgende:
hier gaat het allemaal prima, verwijderen en opnieuw installeren.
En hoe verwijder je'm dan, vanuit het control panel? Of met z'n eigen uninstall? Of met een externe uninstaller a la Cleansweep of zo? (btw cleansweep is ook van Symantec dus dat zou geen gevaar mogen opleveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11489

Op maandag 03 september 2001 10:24 schreef Vreez het volgende:

Ik vreez dat je de verkeerde licneties hebt als je praat over "op het werk". Daar hebben ze nou Corp. Editions voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29984

Op maandag 03 september 2001 14:57 schreef Mad_Cookie het volgende:

[..]

Ik vreez dat je de verkeerde licneties hebt als je praat over "op het werk". Daar hebben ze nou Corp. Editions voor...
De cop. editions zijn veel uit gebreider en worden aan geraden bij grote bedrijven als je de website van norton er op na slaat.
http://www.symantec.com/product/sbho-is.html

http://enterprisesecurity.symantec.com/content/productlink.cfm#0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja, wij hebben ook een licentie voor Norton Corporate Edition.
Maar ons netwerk is nog niet een groot geheel, helaas.
Najah, wel via twinax (AS/400) maar geen ethernet.

Waar wel wel ethernet hebben draait uiteraard Corporate Editon.

Duh!:)
Pagina: 1