Ik had een vraagje. Weet iemand misschien hoe ik aan een molex connector kom, en wat het verschil is tussen female en male (wat komt er uit de voeding)
Wat uit de voeding komt is een vrouwtje. Als je even doordenkt kom je er vanzelf ook achter
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Bij je betere electronica boer.Op maandag 03 september 2001 10:11 schreef ruudmarsman het volgende:
...
Weet iemand misschien hoe ik aan een molex connector kom ...
-
Hmmm Zwolle....kom ik ook vandaan...geinig.
Tjek Display Electronica ( zit bij de Rode Toren Waterplein (oid) .. vlakbij de Kijkshop )
Tjek Fakkert Electronica ( zit aan de Thomas A Kempisstraat 126-128 )
Allebei goede zaakjes, leuke spullen voor een DOC'er
Koop zelf ook spulletjes bij deze zaken, 't zijn goede winkels...
Oh ja aangezien het maandag is moet je effe Fakkert tjekken, display is namelijk gesloten op maandag.
Tjek Display Electronica ( zit bij de Rode Toren Waterplein (oid) .. vlakbij de Kijkshop )
Tjek Fakkert Electronica ( zit aan de Thomas A Kempisstraat 126-128 )
Allebei goede zaakjes, leuke spullen voor een DOC'er
Koop zelf ook spulletjes bij deze zaken, 't zijn goede winkels...
Oh ja aangezien het maandag is moet je effe Fakkert tjekken, display is namelijk gesloten op maandag.
-
Ik woon in raalte, vlakbij maar ik zeg maar ff zwolle want raalte kenne de meesten niet. Zijn die zaken een beetje makkelijk te bereiken vanaf het station?
Display zit in de binnenstad van Zwolle, dus die is wel goed te bereiken vanaf het station.
Fakkert zit ong. 5 minuten lopen vanaf Memo Systems en NoRRoD-computers (voor als je deze winkels kent)
Je kan via de Gouden Gids wel achter de precieze adres komen en een plattegrond en anders gebruik je de ANWB-routeplanner.
Fakkert zit ong. 5 minuten lopen vanaf Memo Systems en NoRRoD-computers (voor als je deze winkels kent)
Je kan via de Gouden Gids wel achter de precieze adres komen en een plattegrond en anders gebruik je de ANWB-routeplanner.
-
psiesOp maandag 03 september 2001 10:15 schreef Panzer het volgende:
Wat uit de voeding komt is een vrouwtje. Als je even doordenkt kom je er vanzelf ook achter
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Baur in Venlo snapte me niet toen ik er een keer om vroeg...
"wat voor connector ?"
"weetjewel die pc-voeding-stekkers-dingen"
"OOOOOOOH die bedoel je"
"uh ja"
"wat voor connector ?"
"weetjewel die pc-voeding-stekkers-dingen"
"OOOOOOOH die bedoel je"
"uh ja"
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
hmm, hebbie nie wat oude voedingen ofzo, daar kan je ze zo vanaf halen
Conrad heeft ze wel, maar dan moet je idd niet met de naam "molex" aankomen.
Gewoon pc voedingsstekkers zeggen en dan weten ze het ineens..
Gewoon pc voedingsstekkers zeggen en dan weten ze het ineens..
Verwijderd
maar volgens mij kun je beter naar fakkert gaan want die is na mijn idee goedkoperder dan display, of niet soms?Op maandag 03 september 2001 13:57 schreef FoxzMan het volgende:
Display zit in de binnenstad van Zwolle, dus die is wel goed te bereiken vanaf het station.
ik mot natuurlijk wel de male versie hebben he, want hij mot in de voeding. Ik heb dus niks aan die dingen die uit de voeding komen.
Daar heb ik er ook wel zat van, iemand geiterresseert?
Mag je me ook wel ff het bestelnummer gevenb bij conrad, want ik kan ze niet vinden
Daar heb ik er ook wel zat van, iemand geiterresseert?
Mag je me ook wel ff het bestelnummer gevenb bij conrad, want ik kan ze niet vinden
nou dan lijkt me niet dat iemand het bestel nummer heeftBij conrad hebben ze ze niet, iemand een winkel in de buurt van zwolle?
Verwijderd
Bij Display in Eindhoven hadden ze ze niet. Alleen verloopjes van een Molex stekker naar zo'n kleiner stekkertje voor een floppy drive. Toen heb ik die maar gekocht en dat kleine stekkertje er af getrokken.
Verwijderd
Hey grapjas, als je eens goed leest zie je dat iemand anders hem wel bij conrad heeft gevonden!
Dus voordat je de volgende keer met zo'n domme opmerking komt moet je maar is beter lezen.

Goed idee van michiel trouwens!
Dus voordat je de volgende keer met zo'n domme opmerking komt moet je maar is beter lezen.
Goed idee van michiel trouwens!
toch vreemd, ik heb ze laatst nog bij Display Eindhoven gekochtOp maandag 03 september 2001 16:37 schreef Michiel_H het volgende:
Bij Display in Eindhoven hadden ze ze niet. Alleen verloopjes van een Molex stekker naar zo'n kleiner stekkertje voor een floppy drive. Toen heb ik die maar gekocht en dat kleine stekkertje er af getrokken.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Verwijderd
Eindhoven heppik weinig aan, is me veel te ver rijden voor zo'n schijtstekkertje. Dan maar zwolle
ruudje ruudje toch, hier is japie, we zijn laatst nog bij display geweest, weet je toch nog wel, toen moest bert snel van die koelpasta hebben 
mazzeeeel
(wist je echt niet female/male ????????? Jij als electronica techmeut moet dat toch weten?????)
mazzeeeel
(wist je echt niet female/male ????????? Jij als electronica techmeut moet dat toch weten?????)
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Beetje debiel nietwaar, een stekkertje van 3 piek bij conrad gaan bestellen.
Ten eerste is het minimale bestelbedrag iets van 35 gulden, en betaal je ook nog eens en zwik aan verzendkosten.
Heb je geen oude CPU-koeler meer liggen met zo'n doorlusstukkie?
(en display in utrecht heeft ze in ieder geval wel)
Ten eerste is het minimale bestelbedrag iets van 35 gulden, en betaal je ook nog eens en zwik aan verzendkosten.
Heb je geen oude CPU-koeler meer liggen met zo'n doorlusstukkie?
(en display in utrecht heeft ze in ieder geval wel)
Een cliche is ooit origineel begonnen
als je bij display om een molex connector vraagt dan vragen ze welk molex connector. ikke
heb je hier ook al zoveel verschillende van
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ja:Op maandag 03 september 2001 21:11 schreef ReseTTim het volgende:
als je bij display om een molex connector vraagt dan vragen ze welk molex connector. ikke![]()
![]()
heb je hier ook al zoveel verschillende van
* groot (HDD/CDROM power connector) male
* groot (HDD/CDROM power connector) female
* klein (FLOPPY power connector) male
* klein (FLOPPY power connector) female
Doe je ze toch allemaal..
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
[qoute]Doe je ze toch allemaal..
[/quote]
moet je hier eens kijken.
kost je wel aardig wat als je ze allemaal wil
[/quote]
moet je hier eens kijken.
kost je wel aardig wat als je ze allemaal wil
Verwijderd
Wat een eikel dan, hij begon ook in een keer met het doosje van die connector te gooien toen ik die dataswitch, met kabels van 100 piek, toch niet kocht omdat ik dat ding toch te duur vond.Op maandag 03 september 2001 16:54 schreef schizofreen het volgende:
[..]
toch vreemd, ik heb ze laatst nog bij Display Eindhoven gekocht
Eikel, jammer dat ik zijn naam niet meer weet.
Dat zijn mannelijke die er op zitten. En je hebt dus een vrouwelijk nodig. Er zitten ook van die kleine "molex" op floppydrives. (vrouwelijke). Ik had nog 2 defecte knommels liggen. Altijd handig, ouwe crap.Op maandag 03 september 2001 15:15 schreef RaVeNgEr het volgende:
hmm, hebbie nie wat oude voedingen ofzo, daar kan je ze zo vanaf halen
En meer volgens mij, ik dacht dat Molex een merk was en geen type stekker...Op maandag 03 september 2001 21:20 schreef jwbagger het volgende:
[..]
ja:
* groot (HDD/CDROM power connector) male
* groot (HDD/CDROM power connector) female
* klein (FLOPPY power connector) male
* klein (FLOPPY power connector) female
One of the animals has left its cage today.
Pagina: 1