Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 20:13
Hi Tweakers!

Binnenkort wil ik een evenement met presentator livestreamen op social accounts. Het idee is dat die presentator de host is voor twee TikTok streams en twee Insta accounts tegelijkertijd.

Ik heb dit al een keer eerder gedaan voor een TikTok en een Insta stream tegelijkertijd. Daar heb ik een een SmallRig voor gebruikt samen met een kleine telefoonhouder. Het geluid heb ik toen geregeld via een zender en ontvanger, met daarachter een splitter, die vervolgens via MiKi-kabels naar de iPhones gaan.

Nu wil ik dit idee met een tweede sub-merk uitbreiden. Dat betekent dus vier telefoons (twee keer TikTok en twee keer Insta) in een soort van houder, incl geluid. Bovenstaande oplossing keer twee is niet echt een optie vanwege de kleine telefoonhouder.

Zelf zat ik eraan te denken om vier van dit soort Smallrigs aan elkaar te schroeven, met grepen aan de zijkant. Een cameramens heeft dan dus en rig van vier telefoons naast elkaar vast. Ik heb alleen niet echt een goed idee hoe ik het geluid moet fixen. Het is een draadloze microfoon, die dus naar vier verschillende iPhones moet lopen.

Maar mogelijk zie ik veel meer voor de hand liggende opties over 't hoofd. Hoe kan ik bovenstaande casus zo goed en makkelijk mogelijk regelen?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik zet je topic even door naar een ander subforum. Ik denk dat hij daar qua aanwezige expertise op videovlak meer op zijn plek is.

Overigens, ik zit zelf niet zo in die hoek, maar ik weet wel dat voor bijvoorbeeld YouTube er opties zijn met streaming devices en/of het aanleveren van een stream. Misschien dat je het met 1 device af kunt welke een stream stuurt naar alle 4 de accounts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:19

BCC

Yes zoiets als https://restream.io/ ..

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.