Toon posts:

ECS K7S5A voorraden zijn uitgeput!/v. koffermod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vorige week een ECS K7S5A besteld bij excile...de distributeur en deze winkel is door zijn voorraden heen vandaag wordt bekent wanneer ze weer beschikbaar zjn. Dus zoek een winkel welke een eigen voorraadje heeft zou ik zeggen...

ik blijf bij exile computers omdat ik al vooruit betaald heb...misschien heeft gistron.com ze nog?

deze koop ik voor mijn koffermod voor eenvoudig pc transport naar lanparty.
verder daarvoor in bestelling
bij de gamma een koffer gekocht voor 47,- (alu)
besteld bij display electronica (=niet online) een 120mm2 fingerguard
zelklevende printplaatouders
zwart miniatuur druktoets voor de reset knop.

misschien dus een goed idee!
zelklevendeprintplaat houders dus, je doet ze in de gaten van je moederbord en drukt hem op de bodem van je koffer, eerst even kijken waar je mobo moet komen, aan de hand van je slotplaat die je uit een of andere pc hebt geschroefd cq gebroken.

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Het is iig een leuke mod lijkt mij 8-) , betrefende het bestellen van he ecs mobo, het is slimmer om te bellen of ze hem op voorraad hebben, bellen vind ik nog steeds het makkelijkste als je iets online besteld,ik geloof wel dat je idd nog wel bij gistron kan bestellen of die andere :)

• TerraGuy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

'k Heb 'm donderdag besteld bij Gistron, maar nog niet binnen. Als ik 'm vandaag binnenkrijg, dan laat ik dat wel eventjes horen.

Dit verbaast mij eigenlijk niet, dat die dingen niet aan te slepen zijn... wat wil je: goeie performance die je voor 200,- minder kan kopen dan een equilevant? In combinatie met een 1.4GHz Athlon boeit mij dat overclock probleem niet echt; voordat ik daar aan toe ben, zijn d'r al wel wat maanden/jaren verstreken, met een bijbehorende fatsoenlijk BIOS-update.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 12:46
Op maandag 03 september 2001 10:54 schreef TerraGuy het volgende:
'k Heb 'm donderdag besteld bij Gistron, maar nog niet binnen. Als ik 'm vandaag binnenkrijg, dan laat ik dat wel eventjes horen.

Dit verbaast mij eigenlijk niet, dat die dingen niet aan te slepen zijn... wat wil je: goeie performance die je voor 200,- minder kan kopen dan een equilevant? In combinatie met een 1.4GHz Athlon boeit mij dat overclock probleem niet echt; voordat ik daar aan toe ben, zijn d'r al wel wat maanden/jaren verstreken, met een bijbehorende fatsoenlijk BIOS-update.
Ik had hem dinsdag al besteld bij Gistron, hoop ook dat ik hem vandaag ein-de-lijk binnen krijg. Hetzij dat de TNT niet erg opschiet. Maar als ik hem heb dan meld ik het ook wel. Ik stop er eerst temp. een Duron 800 @ 1064 in. (Moet wel lukken met een GlobalWin WBK38 en alle andere overige cooling, is dus 133FSB) Daarna koop ik een T-bird 1400.