Op dit moment ben ik mij aan het oriënteren om op het huis waar ik binnenkort naar toe zal verhuizen zonnepanelen te gaan plaatsen. Zelf heb ik al wat zitten spelen in de designer van SolarEdge, echter ben ik er nog niet zeker van of ik nu de optimaal gebruik maak van mijn dak en of het ook daadwerkelijk zal gaan passen. Het is mij niet gelukt om mijn (drone) foto correct geschaald en geroteerd in de designer te krijgen en ben ik er niet zeker van of de dakkapel correct is ingetekend.
/f/image/cdDwdfzyspkv2YUUkcgL5LJe.png?f=fotoalbum_large)
Hierbij een eigen (drone) foto.
:strip_exif()/f/image/hTO4mdjoW2pXOjjKzLBsfhlN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingetekend voorbeeld voor Jinko 435Wp, N-Type, Zwart-Wit.
:fill(white):strip_exif()/f/image/tiAiPLZXhdj5nZzJRI6KaNlf.png?f=user_large)
Ingetekend voorbeeld voor Denim U - Mono N-Type 430 Black White.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ojbX6VLxyEIIobrpg46SNQ8Z.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/NaVQbZYR4nJv0OpGbxPRFQuR.png?f=user_large)
Foto's
Hierbij de luchtfoto van het huis, zoals beschikbaar op pdok. Blauwe stip geeft aan om welk huis het gaat. Het betreft het huis naast die met zonnepanelen/f/image/cdDwdfzyspkv2YUUkcgL5LJe.png?f=fotoalbum_large)
Hierbij een eigen (drone) foto.
:strip_exif()/f/image/hTO4mdjoW2pXOjjKzLBsfhlN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingetekend voorbeeld voor Jinko 435Wp, N-Type, Zwart-Wit.
:fill(white):strip_exif()/f/image/tiAiPLZXhdj5nZzJRI6KaNlf.png?f=user_large)
Ingetekend voorbeeld voor Denim U - Mono N-Type 430 Black White.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ojbX6VLxyEIIobrpg46SNQ8Z.png?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Deze vind ik lastig te bepalen. De lucht foto is niet van genoeg kwaliteit om echt te bepalen hoeveel ruimte er is (veel pijpjes en een dakraam die in de weg zitten). Ik heb zelf in de designer van SolarEdge een beetje zitten spelen. Ik denk dat ik op z'n 60m2 uit kom aan beschikbare dak ruimte (inclusief dakkapel)Schaduw
Ja van alle pijpjes, schoorsteen en natuurlijk dakkapel.:fill(white):strip_exif()/f/image/NaVQbZYR4nJv0OpGbxPRFQuR.png?f=user_large)